۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
1400/07/18 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/5401656CCCCCCC.jpg
دعوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برای شرکت در بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد

وبدا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با صدور پیامی کلیه اساتید، دانشجویان، کارکنان این دانشگاه را برای شرکت در بیست و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت هدهد دعوت کرد.

به گزارش وبدا، دکتر مجید شیرانی در این پیام گفت: قرآن و عترت دو ودیعه به هم پیوسته و دو همتای ناگسستنی است، اینک که شرایط برای برگزاری بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت با عنوان "جشنواره قرآنی هدهد دانشگاهیان" فراهم شده بهترین زمان برای بهره‌گیری از این رویداد فرهنگی است.

وی افزود: درخشش دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد در جشنواره سال گذشته قرآن و عترت قابل تقدیر و تحسین بود و انتظار می رود امسال نیز همچون سال قبل با استقبال بی نظیر مجموعه دانشگاه از این جشنواره شاهد کسب موفقیت در بخش های مختلف باشیم.
دکتر شیرانی خاطرنشان کرد: امسال جشنواره قرآنی هدهد وزارت بهداشت در 55 رشته متنوع برگزار می شود و این تعدد رشته، زمینه و شرایط مناسبی را برای شرکت گسترده دانشجویان، اساتید و کارکنان فراهم نموده است.
وی اضافه کرد: جامعه دانشگاهی علوم پزشکی شهرکرد با حضور پررنگ در بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت نشان می دهد برگزاری چنین مسابقاتی بستر مناسبی را جهت شناسایی، معرفی و ارتقای استعدادهای قرآنی، فرهنگی و هنری فراهم می کند.
دکتر شیرانی در پایان با بیان اینکه ثبت نام دانشگاهیان برای حضور در این جشنواره تا پایان مهرماه جاری ادامه دارد، از کلیه دانشجویان، اساتید و کارکنان دعوت کرد با مراجعه به نشانی اینترنتی https://quran.behdasht.gov.ir/ در این جشنواره معنوی شرکت نمایند.
تعداد بازدید: 231
Powered by DorsaPortal