۱۴۰۳ يکشنبه ۱۵ مهر
1400/08/29 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2020-12-30_08-27-01cccc.jpg
برگزاری کارگاه آموزشی "سلامت جنسی" ویژه دانشجویان متاهل دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری

وبدا؛ کارگاه آموزشی "سلامت جنسی" ویژه دانشجویان متاهل دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری به میزبانی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.
به گزارش وبدا، حجت الاسلام و المسلمین صغیرا مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در تشریح این خبر گفت: در بیست و ششمین روز از آبان ماه 1400 کارگاه آموزشی "سلامت جنسی" ویژه دانشجویان متاهل دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در سالن ابن سینا مجتمع آموزشی رحمتیه برگزار شد.
وی افزود: در این کارگاه آموزشی یک روزه مباحثی همچون مهارت های زندگی موفق، اختلالات جنسی، احکام خانواده و سلامت جنسی برای دانشجویان متاهل ارائه گردید.
حجت الاسلام و المسلمین صغیرا اضافه کرد: تدریس مباحث این کارگاه از سوی دکتر کاوه، دکتر شریفی، دکتر صولتی و دکتر راستی برای بیش از 20 زوج دانشجوی دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.
دکتر شهرام طهماسبیان معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز در این کارگاه گفت: ازدواج و تشکیل خانواده در دوران دانشجویی از جمله موهبت های الهی است که شامل برخی از دانشجویان می شود.
وی افزود: آغاز زندگی در این دوران مزایای زیادی را به همراه دارد چرا که دانشجویان تلاش می کنند به عنوان الگوی خانواده ایرانی اسلامی بقیه دانشجویان را برای تشکیل خانواده تشویق و ترغیب کنند.
دکتر طهماسبیان در پایان خاطرنشان کرد: امید است تمامی دانشجویان در مسیر زندگی گام های بلند و موثری در جهت پیشرفت و نیل به اهداف چه در زندگی زناشویی و چه تحصیلی بردارند.
تعداد بازدید: 420
Powered by DorsaPortal