۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
1400/09/29 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2021-12-20_10-41-52.jpg
ضرورت استعلام رسانه ها برای اخبار مربوط به کرونا از وزارت بهداشت


وبدا؛ سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: هرگونه اطلاع رسانی در مورد کرونا باید از مسیر این وزارت‌خانه انجام شود.

به گزارش وبدا؛ مهندس محمد هاشمی سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اظهار داشت: بر اساس مصوبات شورای عالی امنیت ملی و ستاد ملی مقابله با کرونا، هرگونه اطلاع رسانی در مورد کرونا باید از مسیر این وزارت‌خانه باشد و اظهارنظر افراد غیر از مسئولان معرفی شده از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت‌ بهداشت به ویژه در مورد سویه های جدید کرونا از جمله اُمیکرون، مورد تایید نیست.

او ضمن تقدیر از همراهی و تعامل نزدیک رسانه ها در طول 22 ماه گذشته با وزارت بهداشت و مدافعان سلامت، اضافه‌ کرد: توصیه می‌شود که رسانه ها، اطلاعات و اخبار مورد تایید در مورد کرونا را از مسیر وزارت بهداشت پیگیری کرده و قبل از تولید و انتشار اخبار، از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه، استعلام کنند.

مهندس هاشمی ادامه داد: وزارت بهداشت از مردم به دلیل مشارکت گسترده در فرایند واکسیناسیون کرونا تقدیر و بر لزوم تزریق واکسن برای افراد واکسینه نشده، دریافت نوبت سوم واکسن و همچنین تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی، تاکید می کند.

انتهای پیام/ع
تعداد بازدید: 282
Powered by DorsaPortal