۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
1400/10/21 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2020-08-15_14-25-11CCCCCCCCCCCC.jpg
اولین کارگاه اجرایی HSE دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد

وبدا؛ معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از برگزاری اولین کارگاه اجرایی HSE در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر مهربان صادقی با اعلام این خبر در خصوص تببین اهداف و چشم انداز واحد HSE دانشگاه به جایگاه و اهمیت بسیار بالای این حوزه در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اشاره کرد و افزود: تاسیس و راه اندازی واحد HSE در دانشگاه نقش کلیدی در راستای حفاظت از نیروی کار به عنوان محور اصلی توسعه پایدار در برابر حوادث و بیماری های شغلی، افزایش انگیزه کاری و صیانت از محیط زیست و همچنین حفظ منابع مادی ،تجهیزات و سرمایه سازمان ایفا خواهد کرد.
به گفته وی، در این کارگاه، دکتر سعید یزدانی راد عضو هیات علمی دانشکده بهداشت و مسئول امور هماهنگی HSE پردیس رحمتیه در خصوص استقرار سیستم مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست توضیحات لازم را ارائه نمود.
به گفته وی در ادامه، یاسر جلیل پور سرپرست دفتر HSE دانشگاه گزارش عملکرد 6 ماهه دفتر HSE دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد را خدمت حاضرین ارائه نمود.
دکتر صادقی گفت: در پایان جلسه در خصوص مصوبات بین حاضرین تبادل نظر شد و مقرر گردید، مصوبات کارگروه در جلسه شورای HSE دانشگاه مطرح شود.
تعداد بازدید: 203
Powered by DorsaPortal