۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
1400/11/04 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/derakhshan - CopyCCCCCCCCCC.jpg
اهم برنامه های کمیته درمان و سلامت در چهل و سومین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی اعلام شد

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به تشریح اهم برنامه های کمیته درمان و سلامت در چهل و سومین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی پرداخت.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: ضمن آذین بندی و فضا سازی محیطی در ستاد و مراکز تابعه، مراسم غبارروبی و عطر افشانی و تجدید میثاق با شهدای گمنام دانشگاه در آغازین روزهای دهه مبارک فجر انجام می شود.
وی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و مدافعان سلامت در جبهه مقابله با کرونا و پروژه های عمرانی حوزه بهداشت و درمان، اعزام تیم های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم و کمتر برخوردار شهرستان های استان با همکاری بسیج جامعه پزشکی، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان ها و مراکز درمانی تابعه دانشگاه را از دیگر برنامه های محوری کمیته درمان و سلامت دهه مبارک فجر در بهمن ماه 1400 برشمرد.
درخشان گفت: همچنین در ایام الله دهه فجر به پاس تلاش شبانه روزی کادر درمان در روز های سخت شیوع بیماری کرونا، از مدافعان سلامت منتخب تجلیل بعمل خواهد آمد.
وی در ادامه از افتتاح چندین پروژه ی حوزه بهداشت و درمان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان خبر داد.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، برگزاری نشست روشنگری تبیین انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده شهدای مدافع سلامت و برگزاری مسابقه خاطره نویسی، دلنوشته و عکاسی جلوه هایی از ایثار کادر درمان در مقابله با بیماری کرونا با عنوان "راویان سلامت" را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در کمیته درمان و سلامت در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برشمرد.
درخشان در ادامه از برگزاری جشن بزرگ چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه و واحدهای تابعه خبر داد و افزود: طبق روال سالیان گذشته امسال نیز مسابقات ورزشی ویژه کارکنان خانم و آقای دانشگاه به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می شود.
وی گفت: همچنین به مناسبت ایام الله دهه فجر با همکاری کانون های بسیج جامعه پزشکی شبکه های نه گانه استان خدمات غربالگری شامل : اندازه گیری فشار خون، قند خون و ارائه آموزش های خود مراقبتی با محوریت پیشگیری از ابتلا به کرونا با توجه به شیوع سویه امیکرون در مصلی های نماز عبادی و سیاسی جمعه ویژه نمازگزاران ارائه می شود.
تعداد بازدید: 145
Powered by DorsaPortal