۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
1400/12/16 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2022-03-07_08-31-17.jpg
پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد به مناسبت روز جانباز

وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی میلاد حضرت ابوالفضل العباس ( ع ) و روز جانباز را تبریک گفت.

به گزارش وبدا؛ دکتر ارسلان خالدی‌ فر در پیامی به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل العباس ( ع ) و فرا رسیدن روز جانباز گفت: نشان راستین ایثار و استواری بر شانه های سترگ میهن اسلامی با نامهایی آراسته است که در راه استقلال و امنیتش، جان خویش را نثار کردند.روز جانباز یاد آور ایمان عمیق، فداکاری بی دریغ، وفاداری به آرمانهای اسلامی و انسانی بزرگانی نظیر شماست که قامت غیرت برافراشتید تا لوای اقتدار ایران اسلامی را استوار بدارید.
دکتر خالدی‌‌ فر ادامه داد: امروز جانبازان عزیز ذخیره های ارزشمند دفاع مقدس و تاریخ جهاد، مقاومت و شهادت طلبی نسل انقلاب هستند که وجود پر افتخار خود را در جامعه برای علاقمندان عزت و عظمت آینده میهن اسلامی عبرت‌آموز و هدایت گر قرار داده‌اند.
وی در پایان افزود: خجسته زاد روز میلاد با سعادت سپهسالار کربلا ، عبد صالح، باب الحوائج حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) را با صمیمانه ترین تبریکات به شما جانبازان گرانقدر و سرافراز انقلاب اسلامی که برای اعتلای کلمه حق، دفاع از اسلام و کشور اسلامی جانبازی نموده اید، بویژه جانبازان حوزه بهداشت و درمان دانشگاه و ایثارگران و مدافعان سلامت در نبرد با کرونا تبریک عرض می نمایم.
تعداد بازدید: 232
Powered by DorsaPortal