۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
1401/01/03 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/IMG_20220323_232718.jpg
بازدید سرزده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان خانمیرزا

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از سفر یک روزه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری به شهرستان خانمیرزا همزمان با دومین روز از سال نو خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: دکتر خالدی فر با بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان و ارزیابی نحوه ارائه خدمات به مردم شهرستان و مسافران نوروزی روز پرکار دیگری را در کارنامه کاری خود به ثبت رساند.
وی تصریح کرد: دکتر خالدی‌‌ فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به همراه دکتر احمدی سرپرست  معاونت بهداشت دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان از بخش های  تریاژ و اورژانس  بیمارستان سردار شهید ارجمند مالخلیفه بازدید و ضمن تبریک نوروز 1401 و عرض خداقوت ، تقدیر ازکادر درمانی و مدافعان سلامت، میزان آمادگی پرسنل در ارائه خدمات به مردم شریف شهرستان و مسافران نوروزی را ارزیابی و از بیماران وبررسی نحوه ارایه خدمات به بیماران عیادت نمود.
وی افزود: دکتر خالدی فر همچنین در حاشیه بازدید از   بیمارستان سردار شهید ارجمند مالخلیفه به ویزیت بیماران قلبی پرداخت.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: سرپرست دانشگاه حین بازدید ضمن بررسی پرونده بیماران قلبی نسبت به ویزیت و دستورات دارویی و آموزش در زمینه تغذیه مناسب بیماران قلبی توصیه های لازم را به بیماران و همراهان ارائه نمود.
وی، تشکیل جلسه پیرامون بررسی مشکلات مردم در منطقه فلارد و مشکلات بیمارستان شهید ارجمند مال خلیفه با حضور دکتر احمدی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان، بخشدار خانمیرزا، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان را از دیگر برنامه های سفر کاری دکتر خالدی فر به شهرستان خانمیرزا برشمرد.
تعداد بازدید: 236
Powered by DorsaPortal