۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
1401/01/22 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/heidariC.jpg
تشدید نظارت بر رعایت بهداشت در مدارس و دانشگاه‌ها

وبدا؛ استاندار چهارمحال و بختیاری بر تشدید نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در مدارس و دانشگاه های استان تاکید کرد.
به گزارش وبدا، غلامعلی حیدری در یکصد و سیزدهمین ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا گفت: با توجه به بازگشایی مراکز آموزشی، مدارس و دانشگاه‌ها نظارت‌ها بر رعایت موازین بهداشتی همچون تهویه مناسب هوا، باز بودن پنجره ها، استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی در این اماکن الزامی ست.
وی همچنین برای تکمیل نوبتهای واکسیناسیون علیه کووید 19 تاکید کرد و اظهار داشت: مراقبین سلامت در مدارس، متولیان امر و مسئولین در ترغیب دانش آموزان و کارکنان دولت برای تکمیل نوبت‌های واکسیناسیون به عنوان یک فرهنگ عمومی اقدام کنند.
حیدری با تاکید بر مدیریت جدی برای پیشگیری از گرانی دارو گفت: باید با بازدید و بررسی میدانی از گرانی دارو به ویژه داروهای کرونا در داروخانه‌های جلوگیری شود.
وی افزود: همچنین نادر بودن برخی داروها در داروخانه های دولتی و فروش آزاد آن در داروخانه‌های خصوصی استان را خواستار علت‌یابی و چاره اندیشی شد.
حیدری بر سرکشی میدانی از بیمارستان های استان تاکید کرد و گفت: فرمانداران و مسئولان در شهرستان های 10 گانه با بازدید میدانی ضمن عرض خدا قوت به کار درمان، نسبت به بررسی و حل مشکلات مردم و بیماران در بخش های مختلف اقدام کنند.
وی پیگیری جدی مطالبات کادر درمان را خواستار شد و اضافه کرد: با توجه به پیدایش مجدد بیماری سرخک در کودکان زیر 5 سال، مراقبت در این زمینه الزامی است.
تعداد بازدید: 269
Powered by DorsaPortal