۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
1401/02/26 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/derakhshan - CopyCCCCCCCCCCCCCCC.jpg
تبریک مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت روز روابط عمومی

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در آستانه فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی ضمن تبریک این مناسبت به تمامی فعالین این عرصه در استان، از تلاش و همکاری های مسئولین و کارشناسان روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه تقدیر نمود.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان با اشاره به نامگذاری های متعدد با عناوین و شعارهای سلامت محور در تقویم رسمی کشور افزود: هر ساله مناسبت های بیشماری را پیش رو داریم که پرداختن به این مناسبت ها از اهم وظایف مسئولین و کارشناسان روابط عمومی است.
وی تصریح کرد: فعالین عرصه ارتباطات و روابط عمومی ضمن انجام وظایف خطیر و ماموریت های روزانه و انجام وظایف ذاتی در مجموعه ای بزرگ دانشگاه علوم پزشکی در انجام دستورالعمل و ماموریت های ابلاغی از سوی وزارت متبوع نیز از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و همواره و در سخت ترین شرایط یار و همراه روسا، مدیران و دیگر همکاران در این دانشگاه هستند.
وی تصریح کرد: طی دوسال اخیر شیوع بیماری منحوس کرونا حجم مسئولیت های این عزیزان را چندین برابر نموده است و رصد دقیق و به موقع آخرین وضعیت شیوع بیماری و ارائه گزارش لحظه به لحظه و خطر ابتلا به این بیماری و تهدید جدی سلامت و حتی جانشان حین حضور در فضاهای درمانی و بخش های کرونایی برای مستند سازی روند ارائه خدمات به بیماران، هم نتوانسته است کوچکترین خدشه ای در روند خدمت رسانی این عزیزان ایجاد نماید.
درخشان گفت: در طول سال گذشته نیز مسئولین و کارشناسان روابط عمومی واحدهای تابعه همکاری خوبی در اجرای برنامه های هفته سلامت، گرامیدات هفته دولت، اجرای برنامه سلامت نوروزی و سایر برنامه های مناسبتی داشته اند، به گونه ای که نام دانشگاه علوم پزشکی استان چه در بین دستگاه های اجرایی استان و چه در بین دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در امر اطلاع رسانی و بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی و تکنولوژی های روز ارتباطی همواره خوش می درخشد.
درخشان در پایان ضمن تبریک مجدد روز ارتباطات و روابط عمومی و تقدیر از زحمات شبانه روزی یکایک همکاران شاغل در روابط عمومی های تابعه دانشگاه، برای این عزیزان آرزوی موفقت و سربلندی و توفیق روز افزون نمود.
تعداد بازدید: 239
Powered by DorsaPortal