۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
1401/03/09 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2022-05-28_12-52-12.jpg
توسعه و تعالی جامعه در گرو جوانی جمعیت

وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: جوانی جمعیت در همه ابعاد به لحاظ سیاسی، امنیتی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه اثر گذار است.
به گزارش وبدا، دکتر ارسلان خالدی فر در نشست قرارگاه جوانی جمعیت و بررسی جامع وضعیت جمعیت استان گفت: با تاکید رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، تلاش برای افزایش نسل، و جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده، یکی از ضروری‌ترین فرائض مسئولان و آحاد مردم است.
وی افزود: جوانی جمعیت در همه ابعاد به لحاظ تولید، اشتغال، امنیت، موارد دفاعی، نشاط و پویایی جامعه اثر گذار است.
دکتر خالدی فر اضافه کرد: توسعه و تعالی یک کشور در گرو نیرو‌های جوان و کار آمد است که نقش بسیار نقش موثری در همه زمینه ها خواهد داشت.
وی یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در راستای اجرای این سیاست، اقدام به تشکیل "قرارگاه عملیاتی حمایت از سلامت خانواده و جوانی جمعیت" زیر مجموعه وزارت بهداشت کرده است.
دکتر خالدی فر گفت: این قرارگاه با 8 کمیته عملیاتی شامل کمیته‌های فرهنگی، پشتیبانی و هوشمند سازی، درمان و مراقبت، بهداشت، رسانه، امورحقوقی و بیمه با رویکرد تقویت ابعاد مختلف و با جدیت در پیگیری امور، فعال شده است.
گفتنی است: نشست قرارگاه جوانی جمعیت و بررسی جامع وضعیت جمعیت استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مشاور استاندار در امور بانوان و خانواده، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونین و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی، فرمانداران شهرستان ها و مسئولان دانشگاهی با محوریت ارائه عملکرد و اقدامات دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پی اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در قالب «قرارگاه تعالی سلامت و جوانی جمعیت مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری» شنبه 7 خرداد 1401 در سالن جلسات شهید مردانی استانداری برگزار شد.
تعداد بازدید: 213
Powered by DorsaPortal