۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
1401/03/11 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2022-06-01_14-40-19C.jpg
معرفی برگزیدگان سومین رویداد “ایده شو” در دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد

وبدا؛ رئیس مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد از برگزاری آیین داوری و اختتامیه سومین رویداد علمی “ایده شو” در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش وبدا، دکتر کورش اشرفی در تشریح این خبر گفت: فراخوان سومین رویداد علمی "ایده شو" در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مهرماه1400 به همت مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه منتشر شد.
وی افزود: 20 ایده بصورت تیمی و انفرادی به دبیرخانه این رویداد ارسال گردید.

دکتر اشرفی اضافه کرد: پس از بررسی اولیه، 12 ایده برتر برای ارائه و داوری در آیین اختتامیه این رویداد انتخاب شد.
وی خاطرنشان کرد: با آرا دانشجویان و مجموع امتیازات تخصصی از سوی هیئت داوران، 5 ایده به عنوان برگزیده معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
دکتر اشرفی ادامه داد: بر این اساس علیرضا عباسی بافطرت با ایده "دستگاه الکتروکاردیوگراف هارت مپ" موفق به کسب رتبه اول شد.
وی تصریح کرد:همچنین ایرج براتپور با ایده "نرم افزاری در راستای پایش و ارجاعات دیابت در بستر هوش مصنوعی" رتبه دوم را کسب کرد و بهار هاشمی با ایده "پچ تسکین درد با اثر طولانی مدت بویژه در درمان آرتریت روماتوئید" به رتبه سوم این رویداد علمی دست یافت.

دکتر اشرفی افزود: وحید رئیسی با ایده "اپلیکیشن لانگ بال تمرینات توانبخشی ریوی پس از کووید19" رتبه چهارم و احمد فتاحی وانانی با ایده "فونوکاردیوپولمونوگراف هوشمند جهت پیش بینی و تشخیص بیماری های قلبی ریوی با نظارت بر اصوات ریوی، تنفسی و قلبی" رتبه پنجم را از آن خود کردند.
دکتر اشرفی ادامه داد: ایده های برگزیده جهت تقویت و پرورش به سمت تولید محصول و تجاری سازی به شرکت های دانش بنیان معرفی خواهند شد.
گفتنی است: آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان سومین رویداد “ایده شو” در دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد باحضور سرپرست محترم دانشگاه، معاونین توسعه، تحقیقات و فناوری اطلاعات، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان،جمعی از روسای دانشکده ها و اساتید داور دوشنبه 9 خرداد 1401 در سالن همایش های ابن سینا مجتمع آموزشی رحمتیه برگزار گردید.
تعداد بازدید: 324
Powered by DorsaPortal