۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
1401/03/12 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/IMG_20220602_220340.jpg
تقویت حوزه بین الملل دانشگاه و جذب دانشجوی خارجی از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد است
تقویت
وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در جلسه جمع بندی بازدیدهای کارگزار محترم دانشگاه در کشور پاکستان از این دانشگاه گفت: تقویت حوزه بین الملل دانشگاه و جذب دانشجوی خارجی از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد است .
به گزارش وبدا؛ دکتر ارسلان خالدی فر در جمع معاونین توسعه ، تحقیقات و فناوری، فرهنگی و دانشجویی، قائم مقام معاون آموزشی ، مدیر امور بین الملل و جمعی از مدیران و کارشناسان مربوطه گفت: تلاش های دکتر صراف کارگزار محترم دانشگاه در کشور پاکستان طی این مدت برای جذب دانشجویان خارجی قابل تقدیر و نگاهشان به توسعه و پیشرفت کشور پس از سال ها حضور در خارج از ایران، قابل تحسین است.
وی با بیان اینکه، تقویت حوزه بین الملل دانشگاه و جذب دانشجو از پاکستان و سایر کشورها از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد است افزود: با توجه به پتانسیل های دانشگاه به دنبال توسعه همه جانبه و رشته های این مجموعه هستیم. ضمن اینکه در سفر ریاست جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری اعتبار 250 میلیارد تومانی قبل از سفر جهت توسعه فضای فیزیکی دانشکده های مجتمع رحمتیه دانشگاه تخصیص یافت.
دکتر خالدی فر اظهار داشت: بجز رشته پزشکی در سایر رشته ها نیز دانشگاه آمادگی پذیرش دانشجوی خارجی را دارد
وی با بیان اینکه، دانشگاه به دنبال توسعه روابط بین الملل و ارتباطات با مراکز آموزش عالی در حوزه های مختلف علمی، آموزشی و پژوهشی و جذب دانشجویان خارجی است افزود: در دنیایی که روز به روز شاهد رشد و گسترش و پیشرفت مراکز آموزش عالی هستیم، خوشبختانه اساتید و اعضای هیات علمی این دانشگاه نیز جز بهترین ها هستند و به واسطه فاصله کوتاه چهارمحال و بختیاری با استان اصفهان خیلی از رتبه های برتر ، این دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند .
دکتر خالدی فر یادآور شد، خیلی از فارغ التحصیلان این دانشگاه در رشته های پزشکی جز برترین های دوره های تخصص و امروز بعنوان عضو هیات علمی دانشگاه های بزرگ کشور هستند ودانشجویان بومی و مستعدی در این دانشگاه مشغول به تحصیل و یا از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند .
به گفته وی، مسائل مربوط به جذب دانشجویان خارجی با استفاده از تجربیات وزارت، مشورت با سرکنسولگری ها و سفارتخانه ها و توسط تیم کارشناسی و با دقت رصد و پیگیری و با ارائه راهکارهای عملی و منطبق بر قوانین مدیریت می شود .
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پایان افزود: جذب دانشجویان خارجی هم در حوزه دانشجویی و هم برای ارتقای جایگاه علمی اساتید این دانشگاه کمک کننده خواهد بود .
تعداد بازدید: 303
Powered by DorsaPortal