۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
1401/03/22 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2022-06-13_01-17-47.jpg
ارائه خدمات رایگان تخصصی پزشکی در منطقه محروم بازفت


وبدا؛ مدیرروابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از ارائه خدمات تخصصی پزشکی، بهداشتی و درمانی به همت بسیج جامعه پزشکی و با حضور سرپرست دانشگاه به اهالی منطقه محروم لبد در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ خبر داد.

به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان در تشریح این خبر اظهار داشت: در بیست و یکیمن روز از خردادماه 1401 همزمان با ولادت باسعادت حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) و در آستانه کنگره ملی 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور، تیم‌های تخصصی قلب، کودکان، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی در منطقه کم برخوردار و محروم لبد بخش بازفت شهرستان کوهرنگ مستقر شد.
وی افزود: این اقدام به همت بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری با حضور دکتر خالدی فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، دکتر صالحی فرد معاون توسعه دانشگاه، دکتر احمدی سرپرست معاونت بهداشتی و رییس مرکز بهداشت استان، سرهنگ کبیری مسئول بسیج جامعه پزشکی استان، مدیران امورمالی، حوزه ریاست و روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه اجرا گردید.
وی افزود: در سفر یک روزه دکتر خالدی فر به شهرستان کوهرنگ به همراه هیئت همراه، علاوه بر ارائه خدمات تخصصی قلبی، کودکان و اطفال، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی، از پروژه خیریه در حال احداث پایگاه بین جاده‌ای اورژانس چبد بخش بازفت بازدید شد.
درخشان خاطرنشان کرد: بر اساس بازدید صورت گرفته، احداث این ساختمان همراه با پانسیون تیم مستقر از سال گذشته به صورت خیری در دو طبقه آغاز شد و تا کنون 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی ادامه داد: همچنین در بازدید میدانی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان از منطقه لبد بخش بازفت، مشکلات بهداشتی و درمانی اهالی روستا با حضور اعضای شورای اسلامی بررسی شد.
دکتر خالدی فر در نشست با اعضای شورای اسلامی روستای لبد بخش بازفت با محوریت بررسی مشکلات و مطالبات اهالی روستا درخصوص مسائل پزشکی، بهداشتی و درمانی گفت: با توجه به صعب العبوربودن جاده دسترسی و نیاز منطقه و همچنین به منظور توسعه خدمات بهداشتی و درمانی، به زودی با رأی زنی با مسئولان وزارت بهداشت یک دستگاه آمبولانس اورژانس به روستای لبد و چمن گلی شهرستان کوهرنگ اختصاص می‌یابد.
مدیر روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد یادآور شد: حضور مسئولان ارشد دانشگاه در چادر عشایری منطقه چبد و لبد بخش بازفت شهرستان کوهرنگ در راستای دیدار با خانواده‌های عشایری و بررسی امکانات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم، بازدید از مراکز خدمات جامع سلامت چمن گلی، لبد، مورز و دهناش، مرکز درمان بستر شبانه روزی خاتم الانبیاء (ص) و مرکز سلامت شبانه روزی صمصامی پایان بخش این سفر بود.
شایان ذکر است: پنجشنبه گذشته رئیس جمهور در بیست و چهارمین سفر استانی به چهارمحال و بختیاری به منطقه لبد بازفت سفر کرد.
تعداد بازدید: 357
Powered by DorsaPortal