۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
1401/03/23 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2022-06-13_09-42-11.jpg
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان منصوب شد

وبدا؛ با ابلاغی از سوی سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری، دکتر رامین ریاحی سامانی به سمت سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان منصوب شد.
به گزارش وبدا؛ در متن این ابلاغیه از دکتر ریاحی خواسته شده است، ضمن اولویت گذاری و توجه هر چه بیشتر به بهبود و ارتقای شاخص های بهداشتی شهرستان و تمرکز و تقویت شبکه بهداشتی درمانی، تعالی سلامت و جوانی جمعیت، بر روند اجرای برنامه های بهداشتی و پیاده سازی طرح تقویت نظام شبکه نظارت کامل داشته باشد.
نظارت کامل بر بازدید های کارشناسی از مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه ها و خانه های بهداشت تابعه و انجام منظم بازدید های پایش و ارزشیابی توسط تیم ستادی شبکه، تلاش در جهت افزایش میزان رضایتمندی مردم، بیماران و ارباب رجوع و ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی درمانی، برنامه ریزی مناسب جهت افزایش میزان رضایتمندی پرسنل و توجه به مشکلات آنان و بررسی راهکارهای کاهش هزینه غیرضروری، اصلاح الگوی مصرف، صفحه جویی در منابع و تشکیل کمیته های کارشناسی در این خصوص و جلب مشارکت های خیرین و سازمان‌های مردم نهاد از نکاتی است که جهت مبنا قرار گرفتن در برنامه ریزی ها به سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان یادآوری شده است.
همچنین از دکتر ریاحی خواسته شده است، ضمن تعامل مناسب با فرمانداری شهرستان، ادارات و سازمانهای شهرستان و مرکز خدمات بهداشت استان و سایر حوزه‌های دانشگاه، سلسله مراتب اداری و اجرای تمامی موارد ابلاغی از سوی معاونت های مرتبط را رعایت نماید.
در پایان نیز، ابراز امیدواری شده است، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قوانین مقررات و سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم در جهت خدمت به سلامت مردم موفق و موید باشد.
تعداد بازدید: 531
Powered by DorsaPortal