۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
1401/04/07 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2022-06-26_15-38-19.jpg
تشکیل جلسه کمیته اطلاع رسانی رسانه، رصد و پایش خبر ستاد دانشگاهی حمایت از جوانی جمعیت و خانواده در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از برگزاری جلسه کمیته اطلاع رسانی رسانه، رصد و پایش خبر ستاد دانشگاهی حمایت از جوانی جمعیت و خانواده در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: این جلسه در ششمین روز از تیرماه 1401 با حضور مسئولین روابط عمومی معاونت ها و واحدهای مربوطه برگزار شد.
به گفته وی، در این جلسه ضمن تشریح برنامه و اقدامات انجام شده در راستای اجرای قانون صیانت از جوانی جمعیت در معاونت های دانشگاه، پیشنهادات حاضرین برای طرح در جلسات ستاد دانشگاه و در نهایت انعکاس آن به وزارت متبوع مطرح شد.
درخشان افزود: تولید محتوا و تلاش برای استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی برای اطلاع رسانی در زمینه اهمیت فرزندآوری از دیگر مباحث مظرح شده در این جلسه بود.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به مطرح شدن پیشنهاد برگزاری کارگاه های آموزشی و جشنواره های استانی و دانشگاهی مرتبط با موضوع جلسه اظهار داشت: مدیریت روابط عمومی آمادگی دارد ضمن اطلاع رسانی اقدامات کمیته های مختلف بصورت منظم و هفتگی از نظرات و مصاحبه های کارشناسان امر برای آموزش و اطلاع رسانی عمومی مردم استفاده نماید.
تعداد بازدید: 249
Powered by DorsaPortal