۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
1401/04/13 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2022-07-04_12-22-52.jpg
دومین جلسه کمیته رسانه، رصد و پایش خبر قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تشکیل شد

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از تشکیل دومین جلسه کمیته رسانه، رصد و پایش خبر قرارگاه جوانی جمعیت این دانشگاه خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: این جلسه در یازدهمین روز از تیرماه 1401 با حضور سرپرست محترم معاونت بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه ومسئولین روابط عمومی معاونت های تابعه و کارشناسان مربوطه سالن اجتماعات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تشکیل شد.
وی، ایجاد هماهنگی برگزاری جشنواره جوانی جمعیت را از محورهای دومین جلسه این کمیته برشمرد و افزود: جشنواره فرهنگی، اجتماعی، هنری و پژوهشی تعالی سلامت و جوانی جمعیت با هدف ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری، آگاه‌سازی و اقناع سازی جامعه از مزایای جوانی جمعیت، انگ زدایی برای درمان ناباروری
برگزار می گردد.
درخشان، کاهش سقط جنین و سزارین و چالش‌ها و تهدیدات سالخوردگی جمعیت کشور و استان چهارمحال و بختیاری و مطالبه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره جوانی جمعیت برشمرد.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: این جشنواره در محورهای مختلف از جمله پوستر و طراحی گرافیک_ انیمیشن، موشن و کلیپ _داستان کوتاه و فیلمنامه_ مقالات پژوهشی_ تیتر و جملات کوتاه و تاثیر گذار_ درس آموخته ها و تجربیات کاربردی و مشاوره برای ترویج مفاهیم جمعیت باور و جمعیت یاور برگزار می گردد.
درخشان گفت: در این جلسه ضمن ارائه پیشنهادات حاضرین در خصوص طراحی پوستر فراخوان جشنواره و محورهای برگزاری آن، به مناسبت هفته ازدواج از زوج همکار شاغل روابط عمومی با نام علی و فاطمه و یکی از همکارانی که در سال 1400 صاحب فرزند شدند تجلیل بعمل آمد.
تعداد بازدید: 313
Powered by DorsaPortal