۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
1401/04/13 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2022-07-04_12-46-56.jpg
تشریح اقدامات معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در زمینه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

وبدا؛ سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به تشریح اهم اقدامات این معاونت در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پرداخت.
به گزارش وبدا؛ دکتر حشمت الله داودپور گفت: با عنایت به تشکیل ضمن صدور ابلاغ های اعضای کمیته، نسبت به تشکیل جلسات کمیته فرهنگی و دانشجویی قرارگاه سلامت و جوانی جمعیت اقدام گردید.
وی تصریح کرد: فعالیت در پایگاه خبری مفدا از قبیل تهیه پادکست، اینفوگرافی، گزارش، مصاحبه و.. در خصوص حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و انجام فراخوان و اطلاعیه و جمع آوری مدارک شناسنامه ای ، سند ازدواج و مدارک فرزندان کارکنان که در سال 1400 و به بعد ازدواج و یا صاحب فرزند شدن به منظور تقدیر و حمایت مالی از آنها از دیگر اقدامات صورت گرفته در این خصوص می باشد.
وی اضافه کرد: همچنین ضمن برگزاری اردوی یک روزه برای دانشجویان متاهل به همراه برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی ، آموزشی و هم چنین کارگاه هایی با موضوع مهارتهای سبک زندگی، اردوی نیم روزه برای کارکنان معاونت متبوع به منظور حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار شد.
دکتر داودپور، پیگیری در خصوص تهیه لیست دانشجویان متاهل و تقدیر وتشویق آنان، پرداخت وام ودیعه مسکن و ازدواج از طریق اداره رفاه معاونت متبوع، برگزاری کارگاه های مهارتی سبک زندگی و درج شعارهای مرتبط در سربرگ های اداری، برگزاری جلسه با اعضای کانون آسمان به منظور حمایت از دانشجویان در حوزه خوابگاه متهلین ، تهیه تجهیزیه و .. را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.
سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: ضمن پیگیری و مکاتبات با ریاست محترم جمهوری در سفر اخبر به استان به منظور تامین اعتبار جهت احداث خوابگاه متاهلی فراخوان به نهادهای دانشجویی در خصوص برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و تریبون آزاد با موضوع خانواده، جوانی جمعیت و ...انجام شد.
دکتر داودپور گفت: همچنین زمینه حضور دانشجویان متاهل در اردوهای دانشجویی(داخل و خارج از استان) فراهم گردید.
تعداد بازدید: 347
Powered by DorsaPortal