۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
1401/08/18 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/dfdsf.jpg
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه های علوم پزشکی شهرکرد در زمینه ارائه خدمات علمی، نظارتی و مشاوره ای

وبدا؛ سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری، از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این دانشگاه و اداره کل زندان ها و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر الهام رئیسی افزود: این تفاهم نامه ها طی جلساتی جداگانه با حضور دکتر خالدی فر ریاست دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد، مدیر کل اداره زندان ها و رئیس مرکز تحقیقات منابع طبیعی استان ، معاونین و همراهانشان ، سرپرست پژوهشکده علوم پایه و جمعی از مدیران و کارشناسان مربوطه در هشتمین روز از آبان ماه 1401 در دفتر جلسات حوزه ریاست دانشگاه به امضا طرفین رسید.
به گفته وی، این تفاهم نامه ها در راستای ایجاد و گسترش تعاملات و همکاری علمی، تحقیقاتی و آموزشی و تلاش در جهت تاسیس ظرفیت های بالقوه جدید وبکارگیری ظرفیت های بالفعل موجود که مبتنی بر آن بتوان به توسعه مراودات و تعاملات فی مابین با هدف اعتلای سازمانی طرفین پرداخت و به فعالیت های مشترک با هدف رفع معضلات کشور مبادرت نمود منعقد شد.
دکتر رئیسی از محورهای همکاری ذکر شده در این تفاهم نامه به انجام مطالعات پژوهشی و فناوری در زمینه توسعه دانش فنی و انتقال فن آوری های مورد نیاز طرفین در زمینه های مشترک و مورد نیاز استان، ارائه خدمات علمی، نظارتی و مشاوره ای مورد درخواست و توسعه و بومی سازی فناوری های مورد نیاز این اداره و مرکز تحقیقات اشاره داشت.
وی، کمک به ارتقای علمی طرفین در قالب برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی، انجام پروژه های پژوهشی مشترک و یا در قالب پایان نامه های تحصیلات تکمیلی و جهت دهی پایان نامه ها به سمت نیازهای استان و بهره مندی از امکانات آزمایشگاهی، کارگاهی و کتابخانه ای طرفین را از دیگر زمینه های همکاری مشترک ذکر شده در متن این تفاهم نامه برشمرد.
سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی در پایان مدت اجرای این تفاهم نامه دو سال اعلام کرد .
تعداد بازدید: 386
Powered by DorsaPortal