۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
1401/09/05 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/DSC_0578.jpeg
اشتغال 2231 نفر کادر پرستاری در مراکز بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد


وبدا؛ رئیس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون 2231 نفر کادر پرستاری شامل: اتاق عمل، هوشبری، پرستار ،بهیار و کمک پرستار در مراکز بیمارستانی تابعه این دانشگاه مشغول به خدمت هستند که با احتساب شاغلین در واحدهای معاونت بهداشتی و مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی این تعداد به حدود 3000 نفر می رسد.
به گزارش وبدا؛ دکتر سید جلیل حسینی افزود: از این تعداد حدود 80 درصد جامعه پرستاری استان را زنان و مابقی را مردان تشکیل می دهند که در قالب نیروهای رسمی، پیمانی، طرحی، قراردادی و شرکتی انجام و ظیفه می نمایند.
دکتر حسینی با بیان اینکه ، در استان به ازای هر تخت یک پرستار در حال خدمت است افزود: برای رسیدن به نرم استاندارد در استان نیازمند جذب نیروی پرستاری هستیم.
رئیس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی استان، اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری و پرداخت علی الحساب 3 ماهه اول 1401، تبدیل وضعیت پرستاران شرکتی، طرحی و قراردادی ایثارگر را از جمله اقدامات مهم برای این قشر خدوم برشمرد.
گفتنی است، پنجم لغایت یازدهم آذرماه 1401 به عنوان هفته پرستار نامگذاری و شعار " ارتقای سلامت مردم ، بهبود کیفیت خدمات، رفع موانع خدمتی" برای امسال انتخاب شده است.
تعداد بازدید: 398
Powered by DorsaPortal