۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
1401/09/17 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/IMG_20221208_145230.jpg
دانشجو مهمترین رکن دانشگاه و مظهر کمال گرایی، گفتمان طلبی، تصمیم سازی و تصمیم گیری است
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مهمترین رکن این دانشگاه دانشجویان آن هستند گفت: اگر دانشجو و آموزش را از این دانشگاه منفک کنیم این مجموعه صرفا سازمان بهداری است.
به گزارش وبدا؛ دکتر ارسلان خالدی فر در آیین گرامیداشت روز دانشجو افزود: دانشجویان رشته های علوم پزشکی، افرادی با پشتکار، ضریب هوشی بالا و از قشر نخبه جامعه هستند که توفیق خدمت در عرصه سلامت نصیبشان شده است.
وی ضمن توصیه به دانشجویان برای نگاه به تاریخی به روز 16 آذر و نامگذاری آن بعنوان روز دانشجو گفت: همچنان دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سعی در تحمیل فشار بر کشور را دارند و در حالی که دم از حقوق بشر و آزادی خواهی می زنند با انواع تحریم ها ، حتی تحریم اقلام دارویی اصول انسانی را زیر پا گذاشته و تنها مدعی آزادی خواهی و دفاع از حقوق بشر هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه فراغت از تحصیل و کسب علم و دانش معنایی ندارد گفت: هرکجا انسان خود را بی نیاز از کسب علم و دانش دید دچار اشتباه بزرگی شده است.
وی با بیان اینکه بزرگترین خسران برای انسان حتی با کسب بالاترین مدارج علمی بی نیاز دانستن خود از خداوند است گفت: در هر جایگاهی در کنار یاد خدا، نباید مردم را فراموش کرد و به فرموده امام علی (ع) نیاز مردم به خود را باید نعمت پروردگار بدانیم و از آن ملول و خسته نشویم.
وی در ادامه از دانشجویان خواست هرگز از کسب علم و دانش، مطالعه و پژوهش و افزودن بر دانسته هایشان غافل نشوند.
دکتر خالدی فر ضمن محکوم کردن هر گونه اخلال در نظم و اغتشاش و تخریب گفت: همواره پشنهادات، نظرات و همفکری قشر جوان و دانشجو راه گشا و در جهت پیشرفت و تحقق اهداف دانشگاه کمک کننده بوده است.
وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان اظهار امیدواری کرد: با هم افزایی و تعامل هر چه بیشتر دانشجویان با مسئولین شاهد رشد و شکوفایی در کشور و جامعه دانشگاهی باشیم.
گفتنی است، آئین گرامی داشت روز دانشجو و تجلیل از برگزیدگان علمی، فعالین فرهنگی و نمایندگان تشکل و نهادهای دانشجویی روز چهارشنبه 16 آذر ماه با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه، جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان در سالن ابن سیمای مجتمع رحمتیه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.
تعداد بازدید: 311
Powered by DorsaPortal