۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
1401/11/10 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2023-01-23_18-05-17.jpg
برگزیدگان بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی معرفی شدند

وبدا؛ سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از معرفی برگزیدگان بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر الهام رئیسی افزود: مراسم پایانی بیست‌وهشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی مصادف با ولادت امام محمدباقر (ع) با حضور رئیس جمهور، وزیر بهداشت، وزیر علوم، رئیس فرهنگستان علوم پزشکی، معاون تحقیقات وزارت بهداشت، محققان و پژوهشگران برتر علوم پزشکی در سالن اجلاس سران برگزار شد و برگزیدگان آن معرفی شدند.
وی با اشاره به برگزاری کارگاه های اختصاصی جهت شرکت کنندگان در حاشیه این همایش افزود: جلسه مدیران اطلاع رسانی و روسای کتابخانه های مرکزی دانشگاه ها برگزار و در مورد سامانه libval صحبت شد.
وی طرح مشکلات و چالش های سامانه ارزیابی کتابخانه ها را از دیگر مباحث مطرح شده در این کارگاه برشمرد و افزود: با تبادل اطلاعات سعی بر آن شد که در سال آتی مشکلات سامانه برطرف گردد.
دکتر رئیسی گفت: همچنین در این کارگاه دکتر علی رشیدی و دکتر سید مهدی طاهری در مورد رویکرد منطقی بررسی تحولات وشرایط جدید دیجیتال کردن و هوشمند سازی کتابخانه متذکر شدند و در ادامه جلسه به معرفی برخی از تکنولوژی های جدید حوزه اطلاعات و انتشارات علمی از جمله به کاربردن سیستم metavers در کتابخانه ها و استفاده از سایت هاتجر((Hotjar برای کاربران کتابخانه پرداخته شد.
سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در این جلسه در خصوص مشکلات کتابخانه ها و نیروی کتابداری توسط مدیران اطلاع رسانی و روسای کتابخانه ها بحث و تبادل نظر به عمل آمد.
تعداد بازدید: 252
Powered by DorsaPortal