۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
1402/01/23 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/img_20230409_140611_208.jpg
دعوت ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برای حضور در راهپیمایی روز قدس
وبدا؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از عموم مردم شریف استان، جامعه دانشگاهیان، جامعه پزشکی و کلیه اعضای خانواده بزرگ دانشگاه برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت بعمل آورد.
به گزارش وبدا؛ در پیام دکتر ارسلان خالدی فر آمده است: بدون شک در آخرین جمعه از ماه مبارک امسال نیز مردم ولایتمدار استان همزمان با مردم سراسر کشور و تمامی اعضا و پرسنل خدوم دانشگاه علوم پزشکی استان، دوشادوش سایر اقشار در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد.
وی ضمن محکومیت جنایت‌های بی شمار رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین اشغالی اظهار داشت: کادر بهداشت و درمان استان و پرسنل خدوم دانشگاه علوم پزشکی همواره در تمامی صحنه های حساس و سرنوشت ساز در کنار مردم حضور فعال داشته و در دوران شیوع بیماری کرونا و نقش آفرینی بی نظیر این عزیزان در امر مدیریت و کنترل بیماری و تلاش آنها برای به حداقل رساندن خسارت های جبران ناپذیر شیوع این بیماری، خود گواه تعهد، روحیه گذشت و ایثار این قشر فرهیخته است.
وی اضافه کرد، بدون شک در شرایطی که مردم مظلوم فلسطین نیازمند حمایت همه جانبه مسلمانان جهان از قیامشان در برابر رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی هستند این قشر بی تفاوت نخواهند نشست و با حضور در راهپیمایی روز قدس انزجار خود از رژیم صهیونیستی را فریاد خواهند زد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: به لطف خداوند متعال با مقاومت فلسطینیان و حمایت همه مسلمانان و آزادیخواهان تمامی ادیان پهنه گیتی، بزودی شاهد نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و ر‌هایی ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین از چنگال اسرائیل خونخوار و جنایتکار خواهیم بود.
تعداد بازدید: 503
Powered by DorsaPortal