۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
1402/03/02 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/0ee1c796-f2c6-46eb-8fae-80e90a8e38e9.jpg
تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر را به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، عموم مردم و جامعه بزرگ دانشگاه تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ دکتر ارسلان خالدی فر در این پیام با گرامیداشت فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و تقارن آن با دهه مبارک کرامت گفت: دوران دفاع مقدس، بعنوان دوران طلایی مردم ایران در انقلاب اسلامی است چرا که هرچه خودباوری، مقاومت، رسیدن به رشد و بالندگی به ویژه در عرصه تجهیزات دفاعی و رزمی کشور شاهد آن هستیم مرهون همین دوران پر افتخاراست.
وی در ادامه این پیام می افزاید: حماسه آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی به شمار می‌آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به پیروزی رسید.
دکتر خالدی فر گفت: بدون شک، چنین رخداد‌های سرنوشت ساز و سترگی تا همیشه در اذهان باقی خواهد ماند و بازخوانی و ترسیم روزآمد آن برای نسل‌های امروز انقلاب و آینده سازان واقعی این سرزمین، الهام بخش آنان در صحنه‌های رویارویی با بیگانگان و دشمنان انقلاب، نظام و میهن اسلامی و چراغ هدایتی برای گذر از کوره راه‌های سخت زندگی خواهد بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری در ادامه ضمن گرامیداشت سالگرد حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت و یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر و تبریک این مناسبت غرورآفرین به ملت بزرگ ایران به ویژه رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا و همکاران شاغل در مجموعه بزرگ دانشگاه، توفیقات روزافزون همه ملت ایران و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فعالین عرصه سلامت را از درگاه خداوند سبحان مسئلت نمود.
تعداد بازدید: 151
Powered by DorsaPortal