۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
1402/03/03 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/7987706_930.jpg
گرامیداشت هفته خوابگاه ها با شعار خوابگاه دانشجویی سرای دانشجو با نشاط و امید آفرین
وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: امسال هفته خوابگاه های دانشجویی با شعار «خوابگاه دانشجویی، سرای دانشجو، با نشاط و امید آفرین» گرامی داشته می شود.
به گزارش وبدا،‌ سید علی درخشان در تشریح روز شمار هفته خوابگاه های دانشجویی از شنبه 30 اردیبهشت تا جمعه 5 خرداد ماه 1402 اظهار داشت: اولین روز این هفته شنبه 30اردیبهشت با عنوان "بهداشت، سلامت جمعی و تغذیه سالم" و دومین روز این هفته یک شنبه 31 اردیبهشت با عنوان "اقوام، فرهنگها و حقوق شهروندی" نامگذاری شده است.
وی افزود: همچنین سومین روز از هفته خوابگاه ها دوشنبه یکم خرداد با عنوان "اوقات فراغت، خودباوری و خودسازی"، چهارمین روز این هفته سه شنبه 2 خرداد با عنوان "مشارکت خیرین و خوابگاه سازی، و پنجمین روز چهارشنبه 3 خرداد تحت عنوان "نشاط، ورزش و تندرستی" گرامیداشته می شود.
آقای درخشان ادامه داد: ششمین روز این هفته هم پنج شنبه 4 خرداد با عنوان "مهارت‌آموزی، نوآوری و کارآفرینی" و آخرین روز این هفته نیز جمعه 5 خرداد با عنوان "انسجام، همدلی و مشارکت اجتماعی" نامیده شده است.
وی با اشاره به گرامیداشت این هفته با برگزاری ویژه برنامه های مختلف و متنوع در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: دیدار مسئولان دانشگاهی با دانشجویان خوابگاه ها با محوریت بررسی مطالبات،‌ برگزاری برنامه های فرهنگی، جشن، مسابقات ورزشی، تجهیز محوطه خوابگاه های بوستان، بهارستان و گلستان به 6 آلاچیق، پیگیری ایجاد خوابگاه متاهلی با توجه به قانون جوانی جمعیت از جمله برنامه های این هفته است.
گفتنی است:‌هم اکنون 8 خوابگاه دانشجویی با زیربنای بیش از 17 هزار و  350 مترمربع و 289 اتاق، شرایط اسکان 1445 دانشجوی دختر و پسر شاغل به تحصیل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد را فراهم کرده است.
 
تعداد بازدید: 175
Powered by DorsaPortal