۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور
1402/05/02 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/f6202759-70e9-469f-8e65-7c5de62ca3b7.jpg
پیام تبریک وزیر بهداشت به دکتر خالدی فر
وبدا؛ دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور در پیامی، ارتقاء علمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مرتبه استادی را صمیمانه تبرک گفت.

به گزارش وبدا؛‌ در این پیام آمده است:

"جناب اقای دکتر ارسلان خالدی فر عضو محترم هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد
ارتقاء علمی جنابعالی به مرتبه استاد را که در بیست و چهارمین جلسه هیئت ممیزه مرکزی تاریخ 13 تیرماه 1402 به تصویب رسیده است، صمیمانه تبریک می‌گویم.
تلاش های خالصانه ای که برای اعتلای علمی و تعالی معنوی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی صورت می‌پذیرد از مصادیق باقی الصالحات به شمار می‌رود و در پرونده اعمال، درخشان و جاودان باقی خواهد ماند. تحقق اهداف متعالی و آرمان‌های علمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون نقش آفرینی و سربلندی سرداران عرصه‌های علم و معنویت و جهادگران عرصه‌های تحقیق و فناوری خواهد بود. دوام عزت و توفیقات روزافزون شما را از درگاه خداوند تبارک و تعالی مسئلت دارم."

شایان ذکر است: در جلسه هیأت ممیزه مرکزی، در مجموع با کسب 233.14 امتیاز با ارتقاء علمی دکتر ارسلان خالدی فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از مرتبه دانشیاری به استادی موافقت گردید، و طی حکمی از سوی دکتر سعید چنگیزی آشتیانی رئیس مرکز امور هیأت علمی وزارت بهداشت؛ دکتر خالدی فر ارتقاء رتبه علمی یافت.
 
تعداد بازدید: 563
Powered by DorsaPortal