۱۴۰۳ يکشنبه ۱۵ مهر
1402/09/05 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/2130.jpg
دعوت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برای حضور در کنگره شهدای دانشگاهیان استان
وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، از دانشجویان، اساتید و کارکنان برای حضور پرشور در سومین کنگره شهدای دانشگاهیان استان دعوت به عمل آورد.
 
به گزارش وبدا،‌ در پیام دکتر محمدحسین اعرابی آمده است: گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مایه بقای انقلاب اسلامی است، اینک به برکت شهدای انقلاب، ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی بر قلل رفیع و افتخار ایستاده است.
 
دکتر اعرابی در این پیام می افزاید: تکریم مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است چرا که شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی و شجاعت، شهامت، صداقت و ... آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه ای جاوید آفریدند.
 
وی ادامه داد: وظیفه همگانی است که در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی ، اجتماعی و ....پاسدار واقعی ارزشها و اهداف نظام مقدس اسلامی بوده و با عمل به دستورات و احکام الهی و منویات مقام معظم رهبری، الگویی شایسته برای جوانان و همه آحاد ملت به شمار آییم.
 
دکتر اعرابی در پایان ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج، از همه اساتید، دانشجویان، و کارکنان این دانشگاه دعوت کرد در سومین کنگره شهدای دانشگاهیان استان چهارمحال و بختیاری با حضوری پرشور زینت بخش این محفل معنوی باشند.
 
گفتنی است: این مراسم همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) فردا دوشنبه 6 آذرماه 1402 بعد از نماز مغرب و عشا به همت قرارگاه شهید علم الهدی دانشگاهیان استان در تالار شهید آوینی دانشکده کشاورزی دانشگاه شهرکرد برگزار می‌گردد.
 
 
تعداد بازدید: 412
Powered by DorsaPortal