۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور
1402/09/14 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo8216385209.jpg
تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
وبدا؛ معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: تعیین تکلیف و اتمام پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت استان چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار دارد.
 
به گزارش وبدا، دکتر بهروز رحیمی صبح امروز سه شنبه 14 آذرماه 1402 در سفر به چهارمحال و بختیاری و دیدار و نشست با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد،‌ با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا گفت: حوزه سلامت از مهمترین مولفه های اجتماعی است.

وی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی هم اکنون کشور در حوزه سلامت به خودکفایی رسیده، از 42 کشور دنیا دانشجوی خارجی در ایران مشغول به تحصیل است و بیماران خارجی نیز برای درمان از سایر کشورها به ایران مراجعه می کنند.

دکتر رحیمی افزود: در حال حاضر خدمات بهداشتی و درمانی در یک نقطه متمرکز نیست و این خدمات در جای جای کشور گسترده شده و در دسترس است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم با رویکرد مردمی، طی دوسال اخیر بیش از 15 هزار تخت بیمارستانی به بهره برداری رسید و نهضت تعیین تکلیف و اتمام پروژه های نیمه تمام روتق گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته بیش از 2 هزار پروژه بهداشتی در کشور بهره برداری و تحویل داده شده است.

دکتر رحیمی تصریح کرد: هم اکنون توسعه زیرساخت های شبکه بهداشتی درمانی و بیمارستان سازی به عنوان یکی از نمادهای موفقیت ملت مطرح است.

وی گفت: امید است در استان چهارمحال و بختیاری نیز روند توسعه زیرساخت های حوزه سلامت با سرعت بیشتر اجرایی شود.
 
 گفتنی است: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به منظور حضور در آیین تکریم و معارفه روسای قبلی و جدید دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به شهرکرد مرکز استان جهارمحال و بختیاری سفر کرد.

برای مشاهده گالری عکس و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید.
تعداد بازدید: 268
Powered by DorsaPortal