۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور
1402/09/15 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/54c7aac6-6870-41d9-9c12-0b9fa8c1b3ac.jpg
انگیزه درونی و نشاط کارکنان لازمه پیشبرد بهتر امور است
وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: اتحاد و همدلی و انجام امور بصورت تیمی مهمترین برنامه در دستور کار است که همراهی همه پرسنل و عوامل دانشگاهی را می طلبد.

به گزارش وبدا، دکتر محمدحسین اعرابی در آیین تکریم و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری  با ارائه برنامه‌های خود اظهار داشت: عدات محوری و توزیع عادلانه منابع از دیگر برنامه‌های است که به جد در دستور کار است چرا که منفعت مردم و دسترسی عموم به خدمات اولویت دارد.

وی با تاکید بر استفاده و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های دانشگاه، تصریح کرد: باید با تغییر نگرش نسبت به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، شرایط رشد و پیشرفت را ایجاد کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر برنامه ریزی و تغیین نقشه راه، نیروی انسانی را رکن اساسی هر مجموعه عنوان کرد و گفت: انگیزه درونی و نشاط کارکنان لازمه پیشبرد بهتر امور در هر مجموعه کاری است.

دکتر اعرابی، با بیان اینکه از اولویت های پرداخت، در درجه اول پرداخت معوقات کارکنان است گفت: پرسنلی که در دورترین نقاط استان مشغول خدمت هستند باید در اولویت پرداختی‌ها قرار گیرند.
تعداد بازدید: 323
Powered by DorsaPortal