۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور
1402/12/08 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/4610330_170.jpg
پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان به مناسبت روز بسیج جامعه پزشکی
وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری در پیامی مشترک فرا رسیدن هشتم اسفندماه سالروز تاسیس بسیج جامعه پزشکی را به تمامی نیروهای متعهد، متخصص، کارآمد و ولایتمدار این سازمان تبریک گفتند.
 
به گزارش وبدا؛ در پیام دکتر محمدحسین اعرابی و سرهنگ پاسدار کاظم کبیری آمده است:
 
گسترش ارزش‌های اسلامی و فرهنگ بسیج و اخلاق پزشکی، تبیین نقش جامعه پزشکی در دفاع مقدس، ترویج و ارتقاء اخلاق پزشکی، آموزش و اطلاع‌رسانی و خدمات فرهنگی، تقویت، سازمان‌دهی و ارتقاء توانمندی‌های گروه‌های اضطراری بسیج جامعه پزشکی، تقویت و توسعه سازمان بسیج جامعه پزشکی، افزایش انگیزه و کارایی مدیران بسیج جامعه پزشکی را از اهداف ارزنده سازمان بسیج جامعه پزشکی برشمرده و آورده اند، هشتم اسفندماه روز ارج نهادن به اهداف کلان این سازمان و زنده نگه داشتن یاد شهیدان والامقام جامعه پزشکی است که با نثار جان خود در راه خدمت به این مرز و بوم تا همیشه در دل تاریخ پرافتخار ایران اسلامی نامشان و راهشان جاودانه شد.
 
سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری با برخورداری از نیروهای متعهد و از خود گذشته همواره بعنوان بازوی پر توان مجموعه علوم پزشکی را در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با نگاه ویژه به مناطق محروم و برقراری عدالت در حوزه سلامت یاری می نماید.
 
ضمن پاسداشت تمامی خدمات خالصانه، رشادت ها و از خود گذشتکی های دریادلان بسیج جامعه پزشکی در تمامی دوران پر فراز ونشیب انقلاب اسلامی در حوزه سلامت فرا رسیدن 8 اسفند روز بسیج حامعه پزشکی را تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همه همکاران بویژه بسیجیان جامعه پزشکی توفیق خدمت خالصانه و عمری با عزت را از درگاه خداوند متعال مسالت داریم.
 
یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی خصوصا اولین شهید جامعه پزشکی کشور در دفاع از حرم اهلبیت «شهید محمدحسن قاسمی اشکفتکی»، همچنین شهدای عرصه سلامت؛ «شهیدان دکتر رضوان نورمند چالشتری، علیرضا صانعی و ذبیح الله کاویانی» گرامی باد.
 
گفتنی است، 8 اسفند 1364 بیمارستان صحرایی فاطمه الزهرا (س) در عملیات والفجر 8 بمباران شیمیایی شد و جمعی از تلاشگران عرصه بهداشت و درمان به شهادت رسیدند. این روز در تقویم‌ به نام روز «بسیج جامعه پزشکی» نام گرفته است.
تعداد بازدید: 347
Powered by DorsaPortal