۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
1403/02/06 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/علی ضامن.jpg
سلامت جامعه با مشارکت مردم محقق می‌شود
وبدا؛ معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی و رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: مشارکت مردم در اجرای برنامه های حوزه سلامت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش وبدا، دکتر صالحی فرد در همایش تجلیل از فعالان و حامیان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت؛ در دولت سیزدهم اجرای دو برنامه «سلامت خانواده و نظام ارجاع» و «اجرایی سازی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در اولویت قرار دارد.

وی افزود: اردیبهشت ماه امسال برنامه های گرامیداشت «هفته سلامت» و ««هفته جمعیت» همزمان با سراسر کشور در استان اجرا می شود.

وی یادآور شد: ارایه راهکار و برنامه های راهبردی و عملیاتی متناسب با برنامه های حوزه سلامت مهم و ضروری است.
 
دکتر صالحی فر همچنین از تلاش مستمر و بی‌وقفه پرسنل  در سطوح مختلف بهداشت و درمان تقدیر کرد.


دستگاه های اجرایی استان در امرسلامت یاریگر باشند

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز در همایش تجلیل از فعالان و حامیان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت؛ "خانواده" منشا توسعه سلامت در جامعه است.


آقای خواجوی افزود: خدمات دانشگاه علوم پزشکی به تنهایی پاسخگوی نیاز جامعه در برقراری سلامت نیست. باید با خرد جمعی، سایر دستگاه های اجرایی در این امر یاری‌گر باشند.

وی ادامه داد: با افزایش آگاهی مردم در معقوله سلامت، هزینه های درمان تاحد چشمگیری کاهش خواهد یافت.

خواجوی "هفته سلامت" را فرصتی برای  تبیین دستاوردها و اهداف نظام سلامت و تجلیل از فعالان  این عرصه دانست و از تلاش های شبانه روزی و بی منت کلیه کادر بهداشت و درمان نظام سلامت استان تقدیر و تشکر نمود.
تعداد بازدید: 119
Powered by DorsaPortal