۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
1403/03/01 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/UntitledCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC.jpg
معرفی جدیدترین موفقیت‌های علمی دانشگاه در سطح بین المللی
وبدا؛ معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: جدیدترین موفقیت های علمی و طرحهای پزشکی این دانشگاه در نمایشگاه بین المللی اکسپو معرفی و ارائه شد.

به گزارش وبدا،  دکتر شهرام طهماسبیان در تشریح این خبر اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری برای اولین بار با شرکت در  نمایشگاه بین المللی اکسپو به عنوان  بزرگترین و مهمترین رویداد تجاری کشور، جدیدترین موفقیت های علمی و طرحهای پزشکی این دانشگاه را ارائه کرد.

وی افزود: رایزنی درخصوص تدوین زنجیره ارزش گردشگری سلامت و معرفی پماد گیاهی ضد درد تانن به عنوان محصول دانش بنیان دانشگاه و رایزنی درخصوص تجاری سازی آن و مذاکره با  کشور چین، سنگال و دبی در این زمینه، از دستاوردهای حضور در این نمایشگاه بود.
 
دکتر طهماسبیان اضافه کرد: همچنین مذاکره  با نماینده گروه موسیاد ترکیه  برای سرمایه گذاری در طرح های دانشگاه همچون ساخت بیمارستان هزار تختخوابی شهرکرد و مذاکره با نماینده موسسه دانشمند بنیاد مستضعفان درراستای حمایتهای مالی  برای کمک به طرحهای علوم پزشکی در حاشیه این نمایشگاه انجام شد.

به گفته وی؛ ششمین دوره نمایشگاه اکسپو  8 تا 12 اردیبهشت ماه 1403  در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردبد.

شایان ذکر است: در این نمایشگاه با پذیرش گسترده شرکت ها و بازرگانان  از کشورهای مختلف  دنیا امکان آشنایی  و مذاکره و برقراری تعاملات تجاری آن ها با بزرگترین برندهای صنعتی ایران  در حوزه های صنعتی مختلف فراهم می شود.
تعداد بازدید: 461
Powered by DorsaPortal