۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
1403/03/16 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/1010itled.jpg
بررسی وضعیت حوزه سلامت در 4 شهرستان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان چهارمحال و بختیاری با حضور در 4 شهرستان لردگان، خانمیرزا، فلارد و بروجن، وضعیت حوزه سلامت را از نزدیک بررسی کرد.

به گزارش وبدا، دکتر محمدحسین اعرابی 14 و 15 خردادماه 1403 همزمان با تعطیلات رسمی در سفرهای کاری به این شهرستان ها، بیش از13 مورد بازدید و نشست را پیگیری نمود.

دکتر اعرابی با حضور در لردگان ضمن نشست با فرماندار شهرستان، با نماینده مردم شریف شهرستان های لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

وی همچنین از بیمارستان شهدای لردگان و پروژه‌ در حال ساخت کلینیک تخصصی در این شهرستان بازدید کرد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با سفر به شهرستان فلارد نیز با فرماندار دیدار و از بیمارستان شهید ارجمند مالخلیفه دیدن کرد.

دکتر اعرابی همچنین در سفر به شهرستان خانمیرزا از مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی آلونی بازدید و روند عملیات اجرایی پروژه های عمرانی ساختمان ستاد شبکه بهداشت و مرکز منتخب شهرستان خانمیرزا را بصورت میدانی ارزیابی کرد.

وی در نشست با  فرماندار شهرستان خانمیرزا و نماینده مردم شریف شهرستان‌ های لردگان، خانمیرزا و فلارد هم، مسائل موجود را بررسی و در جهت گره گشایی مشکلات و ارتقا خدمات دهی به مردم چاره اندیشی گردید.

دکتر اعرابی در سفر کاری خود به شهرستان‌ بروجن نیز از موسسه خیریه امدادگران عاشورا(حامی بیماران مبتلا به سرطان و صعب العلاج) بازدید کرد.

بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی سفیددشت شهرستان بروجن و نشست با نماینده محترم مردم شریف شهرستان‌ بروجن از دیگر برنامه های دکتر اعرابی در شهرستان بروجن بود.
 
دکتر اعرابی اظهارداشت: سفر کاری به شهرستان ها با محوریت "بررسی مسائل موجود در جهت ارتقا کمی و کیفی خدمات حوزه سلامت" و با هدف "گره گشایی از مشکلات و سرعت بخشیدن در اقدامات" انجام می گردد.

وی نظارت میدانی را یکی از بهترین راهکارها جهت ارزیابی عملکرد، شناسایی نقاط ضعف و قوت و ارتقاء مجموعه عنوان کرد و گفت: سفر به شهرستان ها با هدف بررسی چالش ها و مسایل مرتبط با حوزه سلامت، بهداشت و درمان و بررسی پیشنهادات و راهکار ها در جهت بهبود خدمات به مردم انجام می‌شود.
تعداد بازدید: 201
Powered by DorsaPortal