۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
1403/03/24 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/23cc.jpg
بازدید سفیر ژاپن و نماینده سازمان جهانی بهداشت از دستگاهMRI بیمارستان هاجر شهرکرد
وبدا؛ مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از حضور سفیر ژاپن و نماینده سازمان جهانی بهداشت در این دانشگاه و بازدید از دستگاه MRI بخش الحاقی بیمارستان هاجر(س) شهرکرد خبر داد.

به گزارش وبدا، دکتر زهرا لری گوئینی در تشریح این خبر اظهار داشت: روز پنجشنبه 24 خردادماه 1403 اقای تاماکی تسوکادا سفیر ژاپن و دکتر سنگا نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران از دستگاه فوق تخصصی و پیشرفته MRI بخش الحاقی بیمارستان هاجر(س) شهرکرد دیدن کردند.

 وی افزود: در این برنامه مهندس منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری، اقای راستینه نماینده مردم شهرستان‌ های شهرکرد، سامان، بن و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه حضور داشتند.

مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: سال گذشته یک دستگاه MRI برند زیمنس با قدرت 1.5 تسلا، با مشارکت کشور ژاپن و از طریق سازمان بهداشت جهانی(WHO) به استان چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شد.

دکتر لری گوئینی، توسعه و افزایش تعاملات و مشارکت های دوجانبه بین کشور ژاپن و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در جهت ارتقا دانش، مهارت، تحقیقات و پژوهش های امورپزشکی و حوزه سلامت را از دیگر اهداف حضور سفیر ژاپن در این دانشگاه بیان کرد.
 
تعداد بازدید: 234
Powered by DorsaPortal