۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
1403/03/24 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/unt65412led.jpg
افزایش تعاملات و همکاری‌ها بین ژاپن و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
وبدا؛ مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری نشست سفیر ژاپن و نماینده سازمان بهداشت جهانی با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، نماینده مردم شهرستان‌ های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای هیئت رییسه دانشگاه خبر داد.

به گزارش وبدا، دکتر لری گوئینی در تشریح یان خبر اظهار داشت: به دنبال برگزاری اجلاس سراسری روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور با حضور مقام عالی وزارت در مشهدمقدس، دکتر اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری بصورت وبیناری در این نشست با سفیر ژاپن گفتگو کرد.
 
وی افزود: در این نشست دکتر دهقان معاون آموزشی، دکتر مختاری معاون درمان و دکتر عمرانی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه با محوریت  افزایش تعاملات و همکاری‌ها در جهت توسعه حوزه سلامت در زمینه های مختلف، برگزاری دوره‌های مشترک در راستای توانمندسازی اساتید و فوق تخصصان استان و توسعه اقدامات پژوهشی مشترک رای زنی کردند.
گفتنی است: سال گذشته یک دستگاه MRI برند زیمنس و قدرت 1.5 تسلا، با مشارکت کشور ژاپن و از طریق سازمان جهانی بهداشت(WHO) به استان چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شد.


تعداد بازدید: 253
Powered by DorsaPortal