۱۴۰۳ شنبه ۹ تير
1403/03/26 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/unt2410d.jpg
کسب رتبه سوم کشور و تندیس نقره‌ای در ارزیابی کارنامه جوانی جمعیت
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از کسب رتبه سوم کشور و تندیس نقره ای در ارزیابی کارنامه جوانی جمعیت وزارت بهداشت خبر داد.



به گزارش وبدا، دکتر محمدحسین اعرابی در تشریح این خبر گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میان 63 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کشور، موفق به کسب «رتبه سوم و تندیس نقره ای» در ارزیابی "کارنامه جوانی جمعیت وزارت بهداشت" شد.

وی افزود: این موفقیت در پی عملکرد مناسب دانشگاه و اهمیت به اجرای قانون جوانی جمعیت محقق گردید.

گفتنی است: در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی در مشهد مقدس با تجلیل از برترین های جوانی جمعیت،
لوح تقدیر و تندیس نقره ای اجرای قانون جوانی جمعیت از سوی وزیر بهداشت به دکتر اعرابی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری اعطا گردید.

در متن لوح تقدیر دکتر عین اللهی وزیر بهداشت خطاب به دکتر اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد آمده است؛

"حرکت، پویایی، شادابی و نشاط از نشانه‌های جامعه جوان بوده و جوانی جمعیت، اصلی راهبردی و موثر در پیشرفت و اقتدار آفرینی کشور عزیز اسلامی مان به شمار می‌آید.
سیاستگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای جوانی جمعیت در دولت سیزدهم، مرهون تلاش‌ها و زحمات مشفقانه فعالان این حوزه بوده و قدردانی از اقدامات انجام شده در اجرای سیاست‌های کلی جمعیت نماد حمایت از ساحت ارجمند خانواده، فرهنگ سازی ازدواج و افزایش نسل محسوب می‌شود.
به همین انگیزه، از تلاش‌ها و خدمات صادقانه جنابعالی و همکاران محترم آن دانشگاه که منجر به درج «رتبه خیلی خوب در کارنامه جوانی جمعیت دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور» شده است، صمیمانه سپاسگزاری نموده، توفیق روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم."

تعداد بازدید: 174
Powered by DorsaPortal