۱۴۰۳ دوشنبه ۱۹ شهريور
1403/05/11 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/140140ed.jpg
برگزاری هشتمین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای گروه پرستاری
وبدا، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری هشتمین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای گروه پرستاری همزمان با سراسر کشور در این دانشگاه خبر داد.
 
به گزارش وبدا، دکتر مرتضی دهقان در تشریح این خبر اظهار داشت: این آزمون صبح امروز پنجشنبه 11مردادماه 1403 با شرکت 15داوطلب در رشته پرستاری برگزار شد.
 
وی تصریح کرد:‌ این آزمون با نظارت نماینده قطب 7 آمایشی کشور از ساعت 9 صبح به مدت 100 دقیقه در سالن ولیعصر(عج) دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار گردید.
 
دکتر دهقانبا اشاره به اینکه آزمون صلاحیت گروه پرستاری شامل 100 سوال است گفت: داوطلبان با پذیرش در این آزمون علاوه بر کسب امتیاز آموزش، به لحاظ صلاحیت اخلاقی و سلامت جسمی و روانی تایید می‌شوند.
 
به گفته وی، این آزمون سالانه دو بار برای افراد دارای دانشنامه دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پرستاری و یا دانشنامه دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد اتاق عمل و هوشبری هستند یا گواهی فراغت از تحصیل در رشته‌های فوق از دانشگاه محل تحصیل خود دارند، برگزار می گردد و دوره قبلی این آزمون در بهمن ماه 1402 برگزار شد.
 
شایان ذکر است: نتایج این آزمون به صورت سراسری در وبگاه مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی اینترنتی www.sanjeshp.ir منتشر خواهد شد.
تعداد بازدید: 359
Powered by DorsaPortal