۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۲ شهريور
1403/05/26 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/58df85d2-3541-4c0e-9bfa-f48b1f101426cccccccccc.jpg
پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بمناسبت سالروز ورود غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی
وبدا؛  رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی فرارسیدن بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به خاک میهن اسلامی همزمان با ایام اربعین اباعبدالله الحسین(علیه السلام) را گرامیداشت.

به گزارش وبدا، در پیام دکتر محمدحسین اعرابی آمده است؛
«بیست و ششم مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی یادآور ایمان راسخ بزرگ مردانی است که در برابر همه ناجوانمردی های دشمنان ایستادند و از شکنجه های مزدوران بعثی هراسی به خود راه ندادند.
فرزندان غیور ایران همیشه سربلند، به تاسی از اباعبدالله الحسین(ع) و یاران این امام در برابر ظلم ایستادگی نمودند و صبور و راضی به قضای الهی با سینه‏ هایی فراخ‏تر از اقیانوس ها از همه‏ جا و همه ‏کس بریده و به خدا پیوستند و عزتی ارزشمند را به جهانیان نمایاندند.
ضمن بزرگداشت اهداف قیام امام حسین(ع) و یاران باوفایش، تاریخ پرتلاطم کشورمان، روزهای سخت و دشواری فراوانی را تجربه نموده است اما تنها پیام حیات‌بخش، عاشوراست که از عرصه زمان و مکانی محدود فراتر رفته و همچنان پس از گذشت قرن‌ها، جان زنده‌دلان را روشن نگه داشته است و همچون خورشیدی فروزان بر راه انسان‌های آزادی‌خواه پرتو افشانی می‌کند.
اینک با گرامیداشت سالروز ورود غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی و ارزوی سلامتی برای همه ملت بزرگ ایران، بویژه آزادگان عزیز سرافراز و خانواده های مکرمشان، از درگاه قادر متعال عزت و سربلندی را برای این قشر شریف مسالت  می‌نماییم.»
تعداد بازدید: 222
Powered by DorsaPortal