۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۲ شهريور
1403/05/31 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/روزپزشک1403.jpg
پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به مناسبت روز پزشک
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی فرا رسیدن، یکم شهریور ماه، زاد روز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته ونامدار ایرانی، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا، روز پزشک را به تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر استان، بویژه پزشکان سخت کوش و دانشجویان رشته پزشکی این دانشگاه تبریک گفت و از مجاهدت های خالصانه ایشان تقدیر کرد.
 
به گزارش وبدا، در پیام دکتر محمدحسین اعرابی آمده است:

امسال روز پرافتخار پزشک مصادف است با ایام سوگواری اربعین حسینی(ع)، روزی که یادآور جایگاه والا و‌ اثرگذار و مجاهدت خالصانه جامعه پزشکی است که همواره برای حفظ و ارتقای سلامت ملت بزرگ ایران از هیچ فداکاری و ایثاری فروگذار نکرده و با  عشق و ایمان، به خدمت رسانی مشفقانه به مردم می پردازند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای مدافع سلامت بویژه شهیده دکتر رضوان نورمند، رشادت های پزشکان در سالهای حماسه ساز دفاع مقدس و در دوران دشوار و طاقت فرسای همه گیری کرونا که در حافظه تاریخی ملت ایران جاودانه شده است را ارج می نهیم.
 دوران خطیری که پزشکان سختکوش و از خود گذشته، تمام همت و سلامت خویش را به کار گرفتند تا از سلامت مردم پاسداری کنند و جمعی از آنان در این راه مقدس به شهادت رسیدند تا نام بلندشان بر تارک افتخارات ایران اسلامی بدرخشد و در اذهان همه ایرانیان به بزرگی و فداکاری ثبت و درج شود.

 فرا رسیدن اول شهریورماه، زاد روز حکیم بوعلی سینای بزرگ و روز پزشک را به جامعه پزشکی به ویژه پزشکان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی استان تبریک عرض نموده و ضمن آرزوی صحت و سلامتی از ایزد منان، خواستارم همواره هدف عالی شفابخشی را که فطرت آشنای تمامی انسان هاست، سرلوحه تلاش بی وقفه خود قرار دهید.
تعداد بازدید: 227
Powered by DorsaPortal