۱۴۰۳ جمعه ۲۳ شهريور
1403/06/02 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/111ضصشسظطی.jpg
امنیت و سلامتی دو نعمت بزرگ الهی برای مردم
وبدا؛ همزمان با روز پزشک فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با رییس دانشگاه علوم پزشکی استان دیدار کرد.

به گزارش وبدا، دکتر اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطر همه شهدا بویژه شهدای مدافع امنیت و شهدای مدافع سلامت گفت: در کنار امنیت، نعمتی بالاتر از سلامتی برای مردم یک جامعه وجود ندارد و این مهم جز با تلاش نیروی انتظامی و کادر بهداشت و درمان محقق نخواهد شد.

وی افزود: مقوله سلامت دارای ابعاد مختلفی شامل سلامت جسمی، سلامت روحی، سلامت اجتماعی و ... که نیروی انتظامی در برقراری امنیت و سلامت اجتماعی نقش بسزایی دارد.

دکتر اعرابی از تعامل و همکاری های دوسویه بین دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی تقدیر کرد.


سردار امجدیان فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: امنیت و سلامتی دو نعمتی هستند که تا وقتی خدشه‌دار نشوند کمتر کسی به آن توجه دارد و این موضوع در کلام پیامیر اکرم (ص) به خوبی نمایان است، آنجا که می‌فرمایند:"نِعْمَتَانِ‏ مَجْهُولَتَانِ‏ الْأَمْنُ وَ الْعَافِیَة" یعنی "دو نعمت است که ناشناخته است: امنیت و تندرستی."

وی اضافه کرد: رشادت های پزشکان در برهه های مختلف از سالهای دفاع مقدس تا دوران دشوار و طاقت فرسای همه گیری کرونا جاودانه شده است.

سردار امجدیان ادامه داد: دوران خطیری که پزشکان با سختکوشی و از خود گذشتگی، از سلامت مردم پاسداری کردند و جمعی از آنان با شهادت در این راه، در اذهان ماندگار شدند.

گفتنی است: در پایان این مراسم با اهدای شاخه گل از تلاش‌های شبانه روزی پزشکان دانشگاه تقدیر به عمل آمد.
تعداد بازدید: 169
Powered by DorsaPortal