۱۴۰۳ جمعه ۲۳ شهريور
1403/06/04 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/IMG_2577.jpeg
پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی استان به مناسبت روز کارمند


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی ضمن گرامیداشت چهارم شهریورماه روز کارمند، تحقق برنامه‌های نظام سلامت را در گروی تلاش کارمندان دانست.

در پیام دکتر اعرابی آمده است:
"فرا رسیدن چهارم شهریورماه که در تقویم ملی به عنوان روز کارمند نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی است برای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تقدیر از کارمندان شریفی که تحقق برنامه‌ریزی‌های کلان برای توسعه کشور به تلاش آنان گره خورده و فعالیت‌های آنان در همه سازمان‌ها و نهادها زمینه‌ساز اعتلا و پیشرفت است.

تلاش خالصانه این عزیزان در تمامی سازمان‌ها، آینه وظیفه شناسی و تعهد و نتیجه کوشش آنان، درخت امیدی است که به بار می‌نشیند و نوید بخش آینده ای پرنشاط و زیباست

دستاوردهای درخشان و همچنین تحقق برنامه‌های نظام سلامت کشور نیز همچون سایر نهادها، مرهون وجود کارمندان کوشایی است که بار سنگین پشتیبانی از نیروهای تخصصی را به دوش می‌کشند و از هیچ تلاشی برای ارتقای کیفیت خدمات، ایجاد رضایت در خدمت‌گیرندگان و ارتقای شاخص‌های سلامت دریغ نمی‌کنند.

دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری نیز به عنوان یکی از ارایه‌دهندگان خدمات سلامت، قدردان و سپاسگزار کارمندانی است که در مسیر پرفراز و نشیب خدمت همواره همگام با سایر اعضای خانواده این دانشگاه در پیشبرد اهداف و تحقق ماموریت‌ها نقش پررنگ و برجسته‌ای ایفا کرده‌اند.

ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند، این روز را به یکایک کارمندان خدوم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری که خالصانه برای اعتلای دانشگاه، پر بار شدن درخت آموزش و همچنین صیانت از گوهر سلامت تلاش می‌کنند تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند منان برای آنان آرزوی سلامت و بهروزی دارم.
تعداد بازدید: 175
Powered by DorsaPortal