۱۴۰۳ سه شنبه ۲۷ شهريور
1403/06/13 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/545527ef-e0d8-484b-bbfa-40856f5a3b0dc.jpg
افتتاح 7 پایگاه اورژانس در چهارمحال و بختیاری
وبدا، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری از راه اندازی 7 پایگاه جدید اورژانس 115 در این استان همزمان با دولت سیزدهم خبر داد.
 
به گزارش وبدا؛ دکتر محمود شمسی پور در تشریح این خبر اظهارکرد: در دولت سیزدهم 3 پایگاه اورژانس شهری در شهرهای بروجن، اردل و آلونی و 4 پایگاه اورژانس جاده ای در گرم دره، یانچشمه، گوجان و نقنه راه اندازی گردید.
 
وی افزود: همچنین در سه سال اخیر 9 باب ساختمان برای پایگاه های  اورژانس شهید رئیسی اردل، الهیه بروجن، فرادنبه، گوجان، قلعه مدرسه، چغاخور، نقنه، گرم دره و ارمند احداث و تکمیل شد.
 
دکتر شمسی پور ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته برای تکمیل ساختمان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان هم این بنا با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است.
 
وی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم تعداد نیروی انسانی عملیاتی پایگاه های اورژانس 115 سطح استان از 267 نفر به 387 نفر افزایش یافت.
 
دکتر شمسی پور یادآور شد: خرید و نصب تعداد 35 دستگاه تله مدیسین (تله کاردیو گرام از راه دور) بر روی آمبولانس های اورژانس 115 سطح استان و انجام تعمیرات اساسی بر روی 15 دستگاه از آمبولانس های فرسوده ناوگان اورژانس از دیگر اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم بود.
 
وی ادامه داد: طی سه سال اخیر،یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از سازمان اورژانس کشور تحویل و با تجهیز آن در سه راهی گوشکی واقع در شهرستان خانمیرز مستقر گردید.
 
دکتر شمسی پور به تکمیل، تجهیز و راه اندازی آشیانه پایگاه هوایی اورژانس واقع در مجتمع پردیس رحمتیه دانشگاه اشاره کرد و گفت: در این مدت واحد تعمیرگاه آمبولانس در مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان هم راه اندازی شد.
 
وی در پایان، تحویل گرفتن 3 دستگاه موتورلانس از سازمان اورژانس کشور و راه اندازی و تجهیز 2 پایگاه آموزشی جهت افزایش مهارت پرسنل عملیاتی اورژانس 115 را از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم برشمرد.
تعداد بازدید: 248
Powered by DorsaPortal