۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۸ شهريور
1403/06/24 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/58df85d2-3541-4c0e-9bfa-f48b1f101426ccCCCCCCCCCC.jpg
تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به مناسبت هفته اورژانس
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی آغاز "هفته ملی اورژانس115 و فوریت های پزشکی" را به جامعه دانشگاهی بویژه پرسنل سخت کوش و پرتلاش فوریت های پزشکی و اورژانس که همچون فرشتگان نجات بخش زندگی دوباره را به ارمغان می آورند، تبریک گفت.

به گزارش وبدا، در پیام دکتر محمدحسین اعرابی آمده است:

فرارسیدن هفته اورژانس پیش‌بیمارستانی و فوریت های پزشکی بیش از پیش یادآور رشادتها و تلاش های شبانه روزی کارکنان خدوم اورژانس پیش بیمارستانی و فرصت مغتنمی جهت تجلیل و قدردانی از زحمات خستگی ناپذیر شما مجاهدین و ناجیان زندگی است.

به راستی که خدمت به بیماران و نجات جان آنان فضیلتی است بس گرانبها که پروردگار متعال نصیب بندگان برگزیده خود می‌نماید و این سعادت را شما فرشتگان احیاگر اورژانس پیش‌بیمارستانی به دست آورده‌اید.

عزیزانی که در صحنه های بحران و حوادث از جمله زلزله و سیل، حوادث ترافیکی و ... به عنوان اولین نفر حاضر می شوند و در تمامی ایام هفته و در طول شبانه روز، در سرما و گرما در پایگاه های شهری و جاده ای در گستره وسیع استان به ارائه خدمت پرداخته و خالصانه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

در چهل و نهمین سالروز تاسیس سازمان اورژانس کشور با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای اورژانس استان چهارمحال و بختیاری(شهیدان راه خدمت کاویانی و طاهری) و تقدیر و تشکر از خدمات ارزشمند و تلاش های شایسته تمامی مدافعان سلامت بویژه کادر محترم اورژانس پیش بیمارستانی، از درگاه خداوند متعال برای شما عزیزان توفیق و سلامتی روز افزون در راستای خدمت به مردم شریف این مرز و بوم مسئلت می نماییم.
تعداد بازدید: 112
Powered by DorsaPortal