۱۴۰۳ سه شنبه ۱۰ مهر
1403/07/09 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/اعرابیc.jpg
ضرورت اقدامات فرهنگی در دانشگاه‌ها برای مقابله با دشمن
وبدا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری بر اجرای برنامه های کلان و عملیاتی فرهنگی در دانشگاه‌ها برای مقابله با دشمن تاکید کرد.

به گزارش وبدا، دکتر محمدحسین اعرابی در آیین معارفه مسئول نهاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رییس جدید دفاتر نهاد دانشگاه‌های استان، ضمن محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی گفت: به دنبال تاکید رهبر معظم انقلاب برای مقابله با نفوذ دشمن در دانشگاه ها، مسائل فرهنگی باید با جدیت و بصورت جهادی با محوریت دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها و همراهی همه ارکان های دانشگاهی پیگیری و اجرایی شود.

وی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های گسترده موجود در استان افزود: باید برنامه های فرهنگی بصورت کلان و عملیاتی با همکاری دغدغه مندان استان تدوین و اجرایی گردد.

دکتر اعرابی یکی از وظایف مهم دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ ها را پشتیبانی به حق از دانشگاه، توصیه های کارآمد در مسایل فرهنگی، اعمال سیاست‌ها و تبیین امور فرهنگی و نقطه امید و پناه برای کارکنان و دانشجویان جهت حل مشکلات عنوان کرد.

دکتر اعرابی یاد آور شد: بدون تردید، پیش‌شرط رسیدن به رشد، توسعه و پیشرفت، اجماع نظری و وفاق همراه با بهره گیری از ظرفیت ها و شکوفایی استعدادها در استان است.

وی تصریح کرد: وجود برخی ناترازی های اعتباری و مالی و همچنین شرایط جغرافیایی استان به لحاظ کوهستانی و صعب العبور بودن، مسائلی همچون جذب و ماندگاری پزشک را در استان با مشکل مواجه کرده که این امر نیازمند تخصیص بسته های تشویقی برای تداوم ارائه خدمت در مناطق دور دست است.

دکتر اعرابی در پایان گفت: تلاش برای بهره وری بیشتر، جلب رضایت کارکنان و مخاطبان، اجماع و وفاق و آرامش در دانشگاه به عنوان یک فضای علمی واقعی و حقیقی ضروری است.
تعداد بازدید: 58
Powered by DorsaPortal