مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۲۹
1403/02/15
پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بمناسبت روز جهانی ماما
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی با تبریک فرا رسیدن پنجم می برابر با 16 اردیبهشت ماه 1403 "روز جهانی ماما" این روز را نماد و سمبلی برای «بزرگداشت خدمات زندگی آفرین» توسط همه ماماهای جهان بیان کرد.

به گزارش وبدا، در متن پیام دکتر محمدحسین اعرابی آمده است:

"جامعه مامایی کشور دوشادوش دیگر حوزه‌های خدوم سلامت با مهر، ایثار، علم و تبحر خویش، مژده آور زندگی، شور و سلامت برای مادران و البته نوزادان در نخستین روزهای حساس حیات می باشند.

در جهان امروز ماما نه تنها ارائه دهنده محوری خدمات به مادران و نوزادان طی بارداری، زایمان و پس از تولد است، بلکه بارها و بارها به عنوان یگانه منجی ساعات مرگ و زندگی زنان و نوزادان به ایفای نقش می پردازد.

اینجانب با تقدیر از همت والا و تلاش همکاران گرانمایه ماما در مراکز و به ویژه در روستاهای دور دست استان چهارمحال و بختیاری، فرارسیدن روز جهانی ماما را به یکایک این عزیزان تبریک عرض می نمایم، از آنها می خواهم در لحظات خالص و ناب تسبیح و دعا که مستمر و مداوم نظاره‌گر اولین اشک‌ها و لبخندها، فریادها و شوقها، عشق ها و امیدها هستند، ما و کشور عزیزمان را از دعای خیر خود محروم نسازند."
تعداد بازدید:
146
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal