مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۷
1403/02/07
استقبال 4 هزار نفری مردم از پیاده‌روی خانوادگی سلامت در شهرکرد
وبدا؛ مدیرروابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از شرکت بیش از 4 هزار نفر در پیاده روی خانوادگی سلامت همزمان با اخرین روز از هفته سلامت در شهرکرد خبر داد.

به گزارش وبدا، سید علی درخشان در تشریح این خبر اظهار داشت: صبح امروز جمعه هفتم ارذیبهشت ماه 1403 همزمان با اخرین روز هفته سلامت،  پیاده روی خانوادگی سلامت با شعار «سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی» تحت پویش #سلامتی_را_قدم_بزن برگزار گردید.

وی افزود: این برنامه ورزشی با استقبال 4 هزار نفر از مردم و ورزش دوستان استان و باحضور استاندار چهارمحال و بختیاری، ریاست دانشگاه علوم‌پزشکی استان، جمعی از اعضای هیئت رییسه دانشگاه، معاون توسعه استاندار و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

درخشان ادامه داد: در این پیاده روی، مسیر 2 کیلومتری از بلوار ایت الله کاشانی شهرکرد مقابل ستاد دانشگاه علوم پزشکی تا بوستان ملت پیموده شد.
 
وی تصریح کرد: برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه های سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ارایه آموزش و مشاوره فرزند آوری، ثبت شعارهای جوانی جمعیت روی بادکنک و توزیع میان مردم، انجام ورزش صبحگاهی، اجرای حرکات نمایشی ورزشی و سخنرانی و اجرای موسیقی زنده از برنامه های جانبی این همایش بود.

درخشان افزود: همچنین در این مراسم، در راستای حمایت از جوانی جمعیت از مادران 30 ساله دارای بیش از 5 فرزند تحت عنوان «خانواده باشکوه» تجلیل به عمل آمد.

وی گفت: قرعه کشی و اهدای بیش از 60 هدیه ارزنده به شرکت کنندگان در همایش پیاده‌روی خانوادگی سلامت با مشارکت دستگاه های اجرایی دانشگاه علوم‌پزشکی، استانداری، ورزش و جوانان، مخابرات، بانک های عامل و ... در تامین اعتبار هدایا، پایان بخش این مراسم بود.

شایان ذکر است: هفته سلامت امسال(یکم تا هفتم اردیبهشت ماه 1403) با شعار محوری "سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت" همزمان با سراسر کشور با برگزاری برنامه های متنوع در مناطق شهری و روستایی استان چهارمحال و بختیاری گرامیداشته شد.

 مشاهده تصاویر بیشتر و گالری عکس
 
تعداد بازدید:
245
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal