اهداف
اختصاصی
|
ردیف
|
فعالیت
|
ارتقاء نقش استاد مشاور گروه در
بهبود وضعیت تحصیلی دانشجویان
|
88
|
تشکیل جلسات مشترک اساتید مشاور
و احیای جلسات عمومی اساتید مشاور گروه با دانشجویان بهخصوص دانشجویان دارای
افت تحصیلی
|
89
|
ارائه شرح وظایف بر اساس آخرین
ویرایش آییننامه استاد مشاور
|
90
|
ارزیابی افت و پیشرفت تحصیلی
دانشجویان
|
91
|
تعیین، نظارت و پایش کار اساتید
مشاور گروه
|
92
|
پیگیری مشکلات تحصیلی دانشجویان
(همکاری با اساتید مشاور دانشجویان- ارتباط مستمر با اساتید مشاور دانشجویان-
پیگیری مشکلات دانشجویان و اقدامات مقتضی بعد از هماهنگی با استاد مشاور مربوطه)
|
ارتقا کارآمدی کلاسهای نظری و
عملی
|
93
|
نظارت بر پوشش سرفصل دروس
|
94
|
نظارت بر ساعات برگزاری کلاس
گروه در راستای بهبود وضعیت کمی و کیفی کلاسهای آموزشی حضوری و مجازی
|
95
|
شناسایی چالشهای آموزش
نظری-عملی از دیدگاه اساتید گروه و ارائه بازخورد و انجام اصلاحات
|
96
|
شناسایی چالشهای آموزش
نظری-عملی از دیدگاه دانشجویان و ارائه بازخورد و انجام اصلاحات
|
97
|
نیازسنجی از دانشجویان کارشناسی
برای تعیین برخی از عناوین کارگاههای آموزشی مطابق با ساعات موردنظر در
کوریکولوم
|
98
|
نظارت بر کیفیت و کمیت آموزشهای
ارائهشده توسط اعضاء گروه
|
99
|
نظارت بر حسن اجرای کارگاههای
آموزشی دانشجویان که گروه متولی آن میباشند
|
100
|
نظارت بر کیفیت و کمیت آموزشهای
ارائهشده توسط اعضاء گروه در دروس مشترک با سایر گروههای آموزشی
|
ارتقا کارآمدی کارورزی و
کارآموزیها
|
101
|
برنامهریزی ترمیک با کمیته
برنامهریزی
|
102
|
مکاتبه با معاونت آموزشی
دانشکده
|
103
|
کنترل امکانات رفاهی گروه در هر
بیمارستان
|
104
|
شرکت و طرح مشکلات و مسائل در
جلسات معاونین آموزشی بیمارستانها
|
105
|
شناسایی چالشهای آموزش بالینی
از دیدگاه اساتید گروه و ارائه بازخورد و انجام اصلاحات
|
106
|
شناسایی چالشهای آموزش بالینی
از دیدگاه دانشجویان گروه و ارائه بازخورد و انجام اصلاحات
|
107
|
شناسایی چالشهای آموزش بالینی
از دیدگاه مدیران بیمارستان و مراکز بهداشتی و ارائه بازخورد و انجام اصلاحات
|
108
|
انجام بازدیدهای مستمر از
کارآموزیها. بازدیدهای دورهای از کارآموزیها-تنظیم گزارش بازدیدهای انجامشده-تحویل
گزارشات به معاونت آموزشی دانشکده- طرح مشکلات دیدهشده در جریان بازدیدها در
جلسات گروه جهت ارائه نقطهنظر و راهکار پیگیری مشکلات و مسائل موجود در
کارآموزیها تا حل مشکل
|
109
|
نظارت بر حضور مستمر اساتید
گروه در برگزاری کلاسهای آموزشی: بررسی حضور اساتید گروه در برگزاری کلاسهای
آموزشی و بازخورد به اساتید گروه
|
110
|
برگزاری جلسات مستمر با اعضای
گروه بهمنظور ارتقای کیفیت آموزشی: تعیین تاریخ جهت تشکیل جلسات، اطلاعرسانی
به اعضای گروه (در صورت لزوم دعوت از اعضای گروههای دیگر بسته به دستور جلسه مشخصشده)،
برگزاری جلسات
بررسی نظرات اساتید گروه و نقطه
نظرات و راهکارهای ارائهشده، پیگیری مصوبات جلسات، ارسال مصوبات گروه به معاونت
آموزشی
|
111
|
دریافت نظرات دانشجویان در
زمینه کیفیت آموزش بالینی
|
112
|
دادن بازخورد به اعضا گروه در
مورد کیفیت آموزش بالینی
|
113
|
درخواست انجام اصلاحات در زمینه
آموزش بالینی از اعضا گروه
|
114
|
پیگیری و نظارت بر روند انجام
اصلاحات در گروه
|
115
|
توانمندسازی اساتید گروه برای
استفاده از شیوههای نوین آموزش بالینی
|
116
|
برنامهریزی و انجام هماهنگی
برای برگزاری راندهای بالینی بین حرفهای
|
117
|
نظارت بر نحوه اجرای راندهای
بالینی بین حرفهای
|
118
|
آمادهسازی دانشجویان کارشناسی
برای کارورزی در عرصه
|
119
|
امادهسازی بستر برای برگزاری
کارآموزی و کارورزیها بر اساس مدل فرایند پرستاری
|
120
|
تلاش در راستای ایجاد و تثبیت
آموزش آبشاری
|
121
|
اجرای برنامه Dress Code جهت دانشجویان گروه (تشکیل جلسات-تعیین
فرم-سفارش فرم مربوطه-برگزار ی جشن روپوش جهت دانشجویان پرستاری)
|
122
|
برگزاری حداقل یک جلسه در شروع و ادامه هر سال تحصیلی با
حضور ناظر بالینی و مسئولین دروس بالینی در عرصه
|
123
|
درخواست گزارش کتبی فعالیت از ناظر بالینی مطابق با شرح
وظایف محوله
|
124
|
انجام بازدیدهای دورهای از محیطهای آموزشی بالینی
|
125
|
تلاش برای الکترونیک کردن لاگبوکها
|
126
|
نظارت بر حسن انجام کارورزی دانشجویان کارشناسی ارشد
مطابق با وظایف محول شده در طرح درس
|
تلاش در راستای ایجاد و تثبیت
طرح اینترشیپ دانشجویان کارورز
|
127
|
مصوب نمودن طرح اینترشیپی
دانشجویان پرستاری
|
128
|
آمادهسازی محیط آموزش بالینی و
آشنای نمودن عوامل اجرایی با آییننامه کارورزی در عرصه
|
توانمندسازی دانشجویان
|
129
|
نیازسنجی برگزاری کارگاههای
آموزشی (برگزاری کارگاههای اختصاصی موردنیاز دانشجویان در زمینه شغلی)
|
130
|
اعلام کارگاههای موردنیاز به
معاونت آموزشی دانشکده و دعوت از اساتید مربوطه
|
131
|
اعلام تاریخ تشکیل کارگاه (سایت
دانشکده- نصب اطلاعیه و بنر در فضای دانشکده)
|
132
|
پیگیری ارائه گواهی
|
133
|
نیازسنجی برای ترم آتی
|
134
|
برنامهریزی و اجرای دورههای
آموزشی مربوطه به طرح های تحقیقاتی
|
135
|
دریافت اولویتهای پژوهشی از
مراکز درمانی و مراکز تحقیقاتی مورد تائید معاونت پژوهشی دانشکده
|
136
|
استفاده از رویکرد بینرشتهای
بهویژه با گروههای بالینی دانشکده پزشکی در غنی سازی طرحهای
تحقیقاتی
|
137
|
هدایت دانشجویان به کمیته
تحقیقات دانشجویی با ارائه پروپوزال بهویژه با راهنمایی اعضاء هیئتعلمی با
محوریت اولویتهای پژوهشی و مشکلات بالین
|
138
|
هدایت اعضاء هیئتعلمی گروه به
مرکز تحقیقات دانشکده با ارائه پروپوزال با محوریت اولویتهای پژوهشی و مشکلات
بالین
|
139
|
هدایت دانشجویان برای شرکت در
همایشها و سمینارهای درون دانشگاهی و برون دانشگاهی با ارائه مقاله
|
140
|
نظارت بر حسن اجرا و اتمام
مراحل مختلف پایاننامه مطابق با برنامه زمانبندی تعیینشده برای دانشجو در
شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده
|
141
|
انجام پروژههای تحقیقاتی مشترک
با مراکز تحقیقاتی مورد تائید معاونت پژوهشی دانشکده
|
افزایش انگیزه دانشجویان برای
تلاش بیشتر
|
142
|
معرفی دانشجویان برتر در انتهای
هر نیمسال تحصیلی و کل دوره به معاونت اموزشی دانشکده در هر نیمسال تحصیلی
|
143
|
تقدیر از دانشجویانی که بیشترین
پیشرفت تحصیلی را داشتهاند بر اساس معدل اخذ شده در هر نیمسال و معدل کل دوره
آموزشی
|
144
|
تجلیل از دانشجویان استعداد
درخشان و برتر جشنوارههای علمی – فرهنگی
|
145
|
همکاری جهت تقویت روحیه نشاط و
پویایی و ایجاد انگیزه تلاش بیشتر با تقدیر از دانشجویان برتر در جشن روز دانشجو
و روزهای مخصوص هر رشته- تورهای آموزشی درون دانشگاهی
|
توسعه محتوای آموزشی
|
146
|
تهیه کلیپهای آموزشی
|
147
|
تهیه پوسترهای آموزشی
|
148
|
کارگاههای توانمندسازی اعضا
گروه برای تولید محتوا
|