پاسخگو بودن در لحظه |
هدف غایی و نهایی هر کتابخانه در نهایت، پاسخگویی به کاربران و کمک به رفع نیاز اطلاعاتی می باشد. به همین دلیل، بخش مرجع کتابخانه مرکزی و سایر کتابخانه های اقماری اعم از بیمارستانی و دانشکده ای، پاسخگوی مراجعان به کتابخانه و راهنمای آنان در رسیدن به منابع و حتی پاسخهای مورد نیاز آنان بوده است. کتابخانه های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد همیشه تلاش کرده اند تا به روش های گوناگون به این هدف پاسخگویی نائل شوند؛ پس از روش های مختلفی از جمله پرسش و پاسخ رو در رو، تماس تلفنی، پاسخگویی از طریق ایمیل و از کتابدار بپرس استفاده می شود.
بخش از کتابدار بپرس در وب سایت کتابخانه مرکزی و کتابخانه دیجیتال همواره پاسخگوی کاربران بوده به این صورت که کاربر پس از پرسش خود، یک ارائه کد پیگیری سیستماتیک دریافت می کند که می تواند با این کد پاسخ خود را در اسرع وقت دریافت نماید. |
تاریخ به روز رسانی: | 1403/06/20 |
تعداد بازدید: | 114 |