اولین جشنواره ایمنی بيمار، اعتبار بخشي وآموزش به بيمار
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
1398/06/06
معاون پرستاري وزارت بهداشت: امنيت و استقلال امروز ايران را مديون شهدا هستيم

به گزارش روابط عمومي معاونت مراقبت پرستاري، دكتر مريم حضرتي معاون پرستاري در جوار تربت شهداي گمنام، مدافع حرم، مدافع وطن و اولين شهيد مدافع حرم جامعه پزشكي در شهر كرد اظهار داشت: امنيت و استقلال امروز ايران را مديون شهدايي هستيم كه از جان خود گذشتند و همچنين افرادي كه در حال حاضر آماده جان فشاني هستند و زماني مي‌توانيم جان فشاني شهدا را جبران كنيم كه در هيچ جاي كشورمان مشكل خدمات‌رساني نداشته باشيم.

معاون پرستاري وزارت بهداشت با اشاره به شهداي عرصه سلامت از جمله شهيد محمد حسن قاسمي گفت: شهداي عرصه سلامت نسبت به شهداي ديگر مظلوم‌تر هستند چرا كه بدون سلاح و در هنگام خدمت و كمك رساني در جبهه هاي جنگ حق عليه باطل، جان خود را فدا كردند.

شهيد محمد حسن قاسمي از نيروهاي درماني حاضر در سوريه با حمله تروريست هاي تكفيري به آمبولانس بهداري به شهادت رسيد. وي تكنسين بيهوشي و از نيروهاي گروه هاي پرستاري و مسئول بيمارستان هاي ميداني در چند منطقه از سوريه بود كه پس از حدود 3 سال حضور در ميدان هاي نبرد ،در راه دفاع از حريم اسلام به دوستان شهيدش پيوست.

در حادثه هدف قرارگرفتن آمبولانس نيروهاي مقاومت در منطقه حلب سوريه علاوه بر شهادت محمد حسن قاسمي، يك پزشك مفقود، يك پرستار اسير و يك پرستار ديگر با اصابت 8 گلوله مجروح شد.
تعداد بازدید:
669
نویسنده:
منبع:
مركز سايت معاونت درمان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
Powered by DorsaPortal