شرح وظایف |
شرح وظایف
1- تهیه پیش نویسهای کارگزینی از قبیل : پیش نویس احکام انتقال،ترمیم حقوق ،مرخصی، ارتقاء گروه، مأموریت،اضافه کاری و تنبیه و تشویق و نظیرآن با اطلاع مقام ما فوق و رعایت قوانین و مقررات مربوط. 2- تهیه احکام پرسنلی 3- بررسی ارزشیابی کارکنان و اجرای صحیح ارزشیابی 4- آموزش پرسنل در خصوص شرح وظایف چگونگی ارزشیابی و حقوق قانونی پرسنل 5- تهیه گزارشات لازم از جمله گزارشات آماری و گزارشهایی که از سوی مسئولین مربوطه میشود 6- پیش بینی و تهیه احتیاجات پرسنل 7- شرکت در کمیسیونها و جلسات مختلف 8- انجام امور مربوط به تعاون ، بیمه و رفاه کارکنان 9- پاسخگویی ، مکاتبات اداری و سوالات مراجعین و مسئولین مربوطه 10- پیگیری امور مربوط به آموزش کارکنان ( استخدامی ، جدید الورود طرح لایحه و پیام آوران بهداشت ) 11- امور مربوط به کارکنان مشمول طرح لایحه نیروی انسانی ، پیام آوران بهداشت و ضریب k 12- انجام امور بازنشستگی کارکنان بازنشسته و کارکنانی که به بازنشستگی نائل می شوند 13- آموزش مسائل اداری و منابع انسانی به کارکنان در طول سال 14- اجرای طرح مسیر ارتقاء شغلی کارشناسان و کارکنان دسته های بهداشتی درمانی و همچنین مدیران و مشاوران ستادی 15- تشکیل کمیته مختلف مربوط به منابع انسانی در خصوص نقل و انتقالات ، آموزش ، ارتقاء گروه ، تغییر عنوان ، طرح تکریم ارباب رجوع و غیره و پیگیری مصوبات کمیته 16- انجام امور مربوط به مرخصی کارکنان 17- تهیه و تکمیل برگه های تخصیص جهت انتصاب و ارتقاء گرو ه و تعغیر عنوان 18- اجرای طرح های طبقه بندی مشاغل و تشکییل کمیته های مربوطه 19- انجام امر مربوطه به گزینش کارکنان 20- کنترل ورود و خروج پرسنل 21- بایگانی اسناد و مدارک مربوط به پرسنل 22- نظارت بر رعایت شئونات اسلامی در محیط کار 23- اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری 24- مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و بخشنامه های مربطه 25- پیگیری نیازهای استخدامی و اعلام نیاز دستگاه با توجه به پستهای بلاتصدی 26- انجام امورات مربوط به تمدید قرارداد کارکنان پیمانی و تکمیل فرم های تمدید قرارداد 27- انجام سایر امور ارجاعی |
تاریخ به روز رسانی: | 1402/06/08 |
تعداد بازدید: | 683 |