بسیج ملی کنترل فشار خون
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
1398/03/05
تشريح اقدامات كارگروه اطلاع رساني و روابط عمومي بسيج ملي كنترل فشار خون دانشگاه علوم پزشكي شهركرد
وبدا؛ مدير مركز روابط عمومي و امور بين الملل دانشگاه علوم پزشكي شهركرد و رئيس كارگروه اطلاع رساني و روابط عمومي بسيج ملي كنترل فشار خون به تشريح اهم فعاليت هاي صورت گرفته در راستاي اجراي وظايف محوله به اين كارگروه پرداخت.
به گزارش وبدا؛ سيد علي درخشان در جلسه ارائه گزارش كميته هاي بسيج ملي كنترل فشار خون با اشاره به تشكيل جلسات متعدد هماهنگي از تشكيل جلسه ويدئو كنفرانس با حضور وزير محترم بهداشت، تشكيل ويدئو كنفرانس با حضور رياست مركز بهداشت استان و روساي شبكه هاي 9 گانه استان، تشكيل ويدئو كنفرانس با حضور رئيس روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت بهداشت و مديران روابط عمومي هاي دانشگاه ها و دانشكده هاي علوم پزشكي سراسر كشور خبر داد.
وي همچنين، از تشكيل جلسه دبير كارگروه با خبرنگاران فعال در حوزه سلامت بعنوان اعضاي همكار، اختصاص شصت و هشتمين جلسه كارگروه سلامت و امنيت غذايي به موضوع بسيج ملي كنترل فشار خون خبر داد.
وي، برپايي ايستگاه سنجش فشار خون و حضور نمادين مديران كل دستگاه هاي اجرايي و معاون سياسي و امنيتي استاندار در اين ايستگاه و اندازه گيري فشار خون مقامات استاني را از ديگر اقدامات تبليغاتي و اطلاع رساني توسط اين كارگروه برشمرد.
به گفته وي، پوستر بسيج ملي كنترل فشار خون نيز در كارگروه سلامت و امنيت غذايي در تاريخ 28 /02/98 رونمايي شد.
وي با اشاره به حجم بالاي تبليغات محيطي در سطح شهرها بصورت بنر، تبليغات در فضاي مجازي ، كانال ها و گروه هاي دانشگاه و گروه ها و كانال هاي سطح استان و انعكاس بيش از 300 پيام آموزشي در كانال ها و گروه هاي دانشگاه، كمپين سروش و ابر گروه روابط عمومي وزارت خانه و روابط عمومي دانشگاه هاي علوم پزشكي سراسر كشور با محوريت پيشگيري و كنترل بيماري فشار خون را از ديگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.
تهيه ، طراحي و بارگذاري 200 پيام علمي و آموزشي در خصوص فشار خون در كانال ها و گروه هاي فعال در فضاي مجازي، تهيه و تدوين تيزر جهت پخش در تلويزيون جهت اطلاع رساني به مردم، هماهنگي چندين برنامه راديويي، تهيه و تنظيم بيش از 25 خبر و گزارش جهت درج در سايت رسمي دانشگاه و 25 خبر در سطح رسانه هاي استاني، ده ها ‌تيزر و صدها پيام مربوط به بسيج ملي كنترل فشار خون و بارگذاري در سايت دانشگاه و وزارت خانه و كانال ها و شبكه هاي اجتماعي ومكاتبه با صدا و سيماي استان، دستگاه ها مختلف استان جهت آگاهي بخشي و همكاري در سطح بسيج را از ديگر اقدامات صورت گرفته عنوان كرد.
درخشان گفت: طرح بسيج با استقرار ايستگاه هاي فشار خون در مصلي هاي نماز عبادي سياسي جمعه استارت خورد و كار با برپايي ايستگاه هاي سنجش فشار خون در محل هاي پر تردد ادامه پيدا كرد.
رئيس كارگروه اطلاع رساني و روابط عمومي بسيج، تهيه و نصب پوستر فشار خون در محل هاي پر تردد و پر بازديد، ابلاغ تشكيل كارگروه اطلاع رساني و روابط عمومي در شبكه هاي بهداشتي و درماني و فعال نمودن روابط عمومي ها براي اطلاع رساني مناسب بسيج ملي كنترل فشار خون و هماهنگي با روسا و مديران دستگاه هاي اجرايي براي حضور كارشناسان و سنجش سلامت و اندازه گيري فشار خون كاركنان و مستند سازي كليه مراحل انجام شده در اين طرح را از ديگر اقدامات كارگروه اطلاع رساني و روابط عمومي بسيج ملي كنترل فشار خون در دانشگاه علوم پزشكي شهركرد برشمرد.
وي در پايان از آمادگي اين كارگروه براي تهيه اخبار و گزارشات خبري براي اطلاع رساني و آموزش همگاني خبر داد. 
تعداد بازدید:
99
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
Powered by DorsaPortal